یـا شـهـیـد
۰۳ اسفند ۱۳۹۷
2209

بزرگداشت شهید محمدرضا دانش پژوه در گلزار شهدای تهران برگزار شد

مراسم بزرگداشت یاد و خاطره سردار شهید محمدرضا دانش پژوه و شهدای عملیات والفجر هشت در گلزار شهدای تهران برگزار شد.

به گزارش یاشهید ، عصر پنج شنبه 2 اسفندماه مراسم بزرگداشت سردار شهید محمدرضا دانش پژوه و شهدای عملیات والفجر هشت با حضور جمعی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران با سخنرانی سردار حسین اسداللهی فرمانده لشگر 27 محمد رسول الله(ص) تهران و نیز با روایتگری حاج علی حسنی و آقای وفادار دو تن از یادگاران هشت سال دفاع مقدس و با مداحی حاج سیدصادق قندهاری در خانه شهید بهشت زهرای تهران برگزار شد.

این گزارش حاکیست : در ابتدا اسماعیل دانش پژوه برادر شهید محمدرضا دانش پژوه ضمن خیرمقدم به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران همواره یاد و خاطره تمامی شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

در ادامه سردار عبداللهی بیان نمود : اگر امروز ما در آسایش و آرامش زندگی می‌کنیم به برکت خون شهدا است که راه آنها تداوم خط سرخ امام حسین(ع) است راهی که باید ادامه یابد.

فرمانده لشگر 27 محمد رسول الله(ص) تهران در ادامه افزود : امروز امت اسلامی امنیت و آرامش دارد و این در حالی است، که دشمن سعی دارد کشور ما را ناامن جلوه دهد.

در ادامه و پایان برنامه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران با حضور بر سر مزار سردار شهید دانش پژوه و شهدای عملیات والفجر هشت در قطعه 53 گلزار شهدای تهران با نثارگل و قرائت فاتحه همواره یاد و خاطره شان را گرامی داشتند.

پاسدار شهید «محمد رضا دانش پژوه (آقادائی)» در تاریخ ۱۰ تیر ۱۳۳۵ در تهران چشم به جهان گشود. وی جانشین گردان حبیب لشکر ۲۷ محمد رسول الله (ص) بود که در تاریخ ۲۹ بهمن ۱۳۶۴ در عملیات والفجر ۸ منطقه فاو به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش در قطعه ۵۳ گلزار شهدای بهشت زهرای تهران آرام گرفته است.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: