یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸
2890

بزرگداشت بیست و هشتمین سالروز تولد شهید جهاد عماد مغنیه برگزار شد

مراسم بزرگداشت بیست و هشتمین سالروز تولد شهید جبهه مقاومت شهید جهاد عماد مغنیه عصر امروز پنج شنبه 13 اردیبهشت ماه با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در قطعه 26 گلزار شهدای بهشت زهرای تهران برگزار شد.

به گزارش یاشهید ، مراسم بزرگداشت بیست و هشتمین سالروز تولد شهید شاخص جبهه مقاومت، شهید جهاد مغنیه با عنوان “آقازاده مقاومت” برگزار شد.

این مراسم با حضور جمعی از مهمانان و فعالان خارجی و همچنین نادر طالب زاده عصر امروز پنج شنبه 13 اردیبهشت ماه در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران برگزار شد.
نادر طالب زاده در ادامه این مراسم گفت: حزب الله از طایفه عامله از یمن است که بعدا به جنوب لبنان کوچ می کنند و بزرگانی نظیر عماد مغنیه و فرزندش جهاد از دامن حزب الله پرورش یافتند. یکی از بزرگترین ماموران سازمان سیا به نام رابرت بل درباره عماد مغنیه می گوید در طول دوران ماموریت شخصیتی باهوش تر، زیرک تر، دقیق تر و حتی خوشتیپ تر از عماد مغنیه ندیده ام.

وی با بیان اینکه ما در سوریه لشکر نفرستادیم تصریح کرد: امروز حزب الله نیروهای اصلی مقاومت در سوریه هستند و نقش ایرانی ها در سوریه مشاوره بود.

طالب زاده با اشاره به شهدای مکه گفت در جایگاهی هستیم که رو به روی مزار شهدای مکه در سال ۱۹۸۶ هستیم و امروز می بینیم جنایت های ال سعود همچنان ادامه داشته و اخیرا ۳۷ نفر را در عربستان گردن زده اند که ۳۴ نفر آنها شیعه بودند.

این کارگردان و مستندساز در ادامه افزود: مصداق تقابل با اسرائیل و عربستان همین افراد مانند عماد و جهاد مغنیه هستند و به زودی این تقابل به نقطه بسیار خوبی می رسد. در روزگار حساسی هستیم که در روز قیامت و هنگامی که برانگیخته شویم باید در مقابل تک تک این لحظات و اقدامات که می توانستیم و انجام ندادیم باید پاسخگو باشیم

در پایان مراسم محمد رسولی شاعر آئینی کشورمان به شعرخوانی در این مراسم پرداخت.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: