یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۸ مرداد ۱۳۹۴
2458

اولین هم اندیشی معاونین فرهنگی و اموراجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران برگزار گردید

اولین هم اندیشی معاونین فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ با حضور معاونین ادارات و مناطق در سالن همایش گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار گردید. به گزارش یاشهید ، صبح امروز اولین هم اندیشی معاونین فرهنگی و امور اجتماعی مناطق 13 گانه بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور داود […]

اولین هم اندیشی معاونین فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ با حضور معاونین ادارات و مناطق در سالن همایش گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار گردید.

به گزارش یاشهید ، صبح امروز اولین هم اندیشی معاونین فرهنگی و امور اجتماعی مناطق 13 گانه بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور داود نورچه ای معاون محترم فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ به بررسی راهکارها و ارائه گزارش عملکرد مناطق و ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران در سالن همایش گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار گردید.

این گزارش حاکیست : در پایان این هم اندیشی معاونین و روسای ستادی بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ با نثار گل و قرائت فاتحه بر سر مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس همواره یاد و خاطره آنان را گرامی داشتند.

1 2 3 4 5 6

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: