یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۷ خرداد ۱۳۹۸
870

تجدید میثاق وزیر جهاد کشاورزی با شهدا و امام شهدا

مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس در بهشت زهرا (س) همزمان با ۲۷ خردادماه سالروز تاسیس این نهاد انقلابی امروز (دوشنبه) با حضور وزیر جهاد کشاورزی عطرافشانی و گلباران شد.

به گزارش یاشهید ،این آئین با حضور محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی، معاونان و جمعی از کارکنان این وزارتخانه به همراه خانواده شهدا و اقشار مختلف مردم برگزار شد.
شرکت کنندگان با قرائت فاتحه و نثار شاخه‌های گل یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در این آئین معنوی با تاکید بر اینکه امروز مهمترین وظیفه جهاد گران عرصه کشاورزی خنثی سازی توطئه دشمنان است، گفت: استکبار جهانی برای پیشبرد اهداف شوم خود اقلام معیشتی مردم را نشانه گرفته است.

حجت الاسلام سیدرضا تقوی اظهار داشت: تمامی دست اندر کاران وزارت جهاد کشاورزی در سال رونق تولید باید در جهت بالا بردن راندمان تولید کشاورزی و رونق تولید در این عرصه تلاش مضاعف داشته باشند.

وی ادامه داد: جهاد گران عرصه کشاورزی با الگو از راه و رسم شهدای هشت سال جنگ تحمیلی باید با همدلی و هم افزایی در جهت بهبود وضعیت معیشت مردم همت کنند و گزارش عملکرد خود را نیز به وسیله رسانه‌ها در دسترس مردم قرار دهند.

تقوی با اشاره به اینکه امروز دشمنان با انواع ابزارها از جمله فضای مجازی به دنبال تهاجم فرهنگی و کوچک نشان دادن کار بزرگ شهدا برای نسل جوان کشور هستند، افزود: تمامی افراد جامعه به ویژه جهادگران مکلف هستند در این راه به صورت جهادی عمل کنند تا وظیفه خود را در قبال شهدا انجام دهند.

وی تاکید کرد: اهداف، آرمان و راه شهدا باید برای مردم به ویژه جوانان به خوبی تبیین شود تا نسل جوان کشور با چشمی باز به جنگ رسانه‌ای دشمن رود.

این گزارش حاکیست : ۲۷ خرداد سالروز تشکیل جهاد سازندگی به فرمان امام راحل است و از ۲۱ تا ۲۷ خرداد به همین مناسبت به عنوان هفته جهاد کشاورزی نامگذاری شده است.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: