یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۵ شهریور ۱۳۹۴
1084

بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر در گلزار شهدای تهران برگزار گردید

not found

عصر امروز پنج شنبه 5 شهریورماه مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر برگزار گردید. به گزارش یاشهید ، عصر امروز و در آستانه فرا رسیدن سی و چهارمین سالگرد شهادت شهیدان رجایی و باهنر مراسمی با قرائت زیارت عاشورا توسط حاج رضا طاهری و با حضور محسن صباغ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران […]

عصر امروز پنج شنبه 5 شهریورماه مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر برگزار گردید.

به گزارش یاشهید ، عصر امروز و در آستانه فرا رسیدن سی و چهارمین سالگرد شهادت شهیدان رجایی و باهنر مراسمی با قرائت زیارت عاشورا توسط حاج رضا طاهری و با حضور محسن صباغ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در یادمان شهدای 72 تن قطعه 24 گلزار شهدای تهران برگزار گردید.

این گزارش حاکیست : در پایان این مراسم مزار شهیدان رجایی و باهنر توسط خانواده های معظم شهدا و ایثارگران گلباران وعطرافشانی شد.

روزهشتم شهریور1360، محمد علی رجایی، رییس جمهوری اسلامی ایران همراه با دکترمحمد جواد باهنر نخست وزیر، بر اثرانفجار بمبی که در ساختمان نخست وزیری کارگذارده شده بود، به شهادت رسیدند و پس از آن این روز در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران روز مبارزه با تروریسم نام گرفته و به مناسب شهادت این دولتمردان وارسته از دوم تا هشتم شهریور ماه هفته دولت نامگذاری شده است.

1 2 3 4

15

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: