یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۱ آبان ۱۳۹۸
829

همایش «جنگ، مهاجرت و اثرات آن‌ها بر زنان، خانواده و محیط زیست» برگزار شد

همایش «جنگ، مهاجرت و اثرات آن‌ها بر زنان، خانواده و محیط زیست» با حضور جمعی از اندیشمندان داخلی و خارجی در تهران برگزار شد.

به گزارش یاشهید ،همایش «جنگ، مهاجرت و اثرات آن‌ها بر زنان، خانواده و محیط زیست»، صبح امروز (سه‌شنبه) با حضور «صلاح زواری» سفیر فلسطین در ایران، خانم «اوگوچی دانیلز» نماینده مقیم سازمان ملل متحد در ایران، «دهقانی» معاون امور حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه و جمعی از اندیشمندان داخلی و خارجی در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

در این همایش که با سخنرانی «صلاح زواری» سفیر فلسطین در ایران، «سعدالله نصیری قیداری» رئیس دانشگاه شهید بهشتی، «غلامحسین دهقانی» معاون امور حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه و «معصومه ابتکار» معاون رییس جمهور همراه بود، «اوگوچی دانیلز» نماینده مقیم سازمان ملل متحد در ایران، به قرائت پیام دبیر کل سازمان ملل متحد به مناسبت گرامی‌داشت روز ۶ نوامبر پرداخت.

از دیگر برنامه‌های این همایش که با استقبال حاضران همراه شد، اجرای سرود صلح توسط جمعی از کودکان بود.

در در این نشست همچنین، پنل تخصصی با موضوعات «اقدامات و ابداعات جامعه جهانی برای مهاجرت‌های اجباری و فرصت‌های محیط زیستی برای بازگشت و پایداری»، «مهاجرت‌های اجباری و آثار آن بر زنان و خانواده» و «آثار جنگ و مهاجرت‌های اجباری بر تغییر اقلیم» با مدیریت «فلاحتی» مدیر کل امور بین الملل معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری برگزار شد.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: