یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۱ مرداد ۱۳۹۳
815

همه دنیا میدانند که ما منطق داریم

به گزارش یاشهید ، حجت الاسلام والمسلمین ˈمصطفی پورمحمدیˈ یکشنبه شب در مراسم شب قدر که در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار شد، اظهارداشت: امشب شب بندگی و معرفت افزایی است و باید مراقب شیطان و وسوسه های آن بود زیرا او قسم خورده است که ما انسانها را از خداوند و صراط مستقیم دور […]

به گزارش یاشهید ، حجت الاسلام والمسلمین ˈمصطفی پورمحمدیˈ یکشنبه شب در مراسم شب قدر که در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار شد، اظهارداشت: امشب شب بندگی و معرفت افزایی است و باید مراقب شیطان و وسوسه های آن بود زیرا او قسم خورده است که ما انسانها را از خداوند و صراط مستقیم دور کند.

وی به جامعه و افراد آن اشاره کرد و تصریح کرد: در کارها و مراودات روزمره نباید خود را به دیگران وصل کنیم تا بتوانیم در کنار آنها به نوایی برسیم، کسانی که خدا را دارند به دنبال مادیات نیستند و به خاطر آن دست به هرکاری نمی زنند؛ زیرا خداوند ما را به طرق مختلف امتحان می کند.

پورمحمدی در ادامه به تحولات منطقه اشاره کرد و اظهارداشت: منطقه ما را خشونت فرا گرفته است، یکی از مصیبت هایی که کشور عراق با آن دست به گریبان است اختلاف بین شیعه، سنی و کردهاست، دشمن هم به دنبال همین اختلافات است تا بتواند نفوذ کرده و سوء استفاده نماید.

وی ادامه داد: در کشور ما به دلیل وجود ولایت فقیه و اتحاد بین مردم و مسوولین نظام، دشمن نمی تواند نفوذ کند و اختلاف افکنی نماید لذا باید مراقب بود تا فریب شیطان را نخوریم.

وزیر دادگستری در خصوص مذاکرات هسته ای نیز گفت: مذاکرات ما و تیم مذاکره کننده ما با درایت کار خود را انجام دادند و ادامه می دهند، وزیر امور خارجه ما با نهایت ادب در مقابل کشورهای دیگر نشسته و مذاکره می کند زیرا او نماینده یک ملت شیعه و مسلمان است و ادب و بزرگی ملت ما را به جهانیان نشان می دهد.

وی افزود: همه دنیا می دانند که ما منطق داریم و از حق و حقوق منطقی خود نخواهیم گذشت، ما این را طی این سالها نشان دادیم.

پورمحمدی تصریح کرد: ما از ملت فلسطین حمایت و به آن هم افتخار می کنیم زیرا آنها با سربلندی در مقابل دشمنان ایستاده اند و به ذلت و خواری تن نمی دهند.

وزیر دادگستری ادامه داد: امروز در دنیای ما کسانی پیدا شده اند که خود را مسلمان واقعی می دانند، با نام اسلام مردم بی گناه را می کشند، با نام اسلام قبر ائمه را هتاکی می کنند، با نام اسلام سر از تن بچه های بیگناه مسلمان جدا می کنند، آیا این اسلام است، اسلامی که پیامبر و امیرالمومنین از آن سخن می گفتند.

وی بیان داشت: رژیم صهیونیستی جنایتکار هم مانند آنها هستند، آنها نیز به بهانه های مختلف دست به جنایاتی می زنند که در طول تاریخ بی مانند است؛ کسانی هم که از این رژیم حمایت و آنها را به این گونه تحرکات وادار می کنند از جنایتکاران تاریخ هستند.

وزیر دادگستری به اقدامات گروه های ضد اسلامی داعش اشاره کرد و گفت: آنها در جاهایی مدارسی را تاسیس کرده اند که به کودکان آموزش دهند که چگونه دست به اقدامات انتحاری بزنند، اینها از انسانیت و آدم بودن دور هستند و جالب این است که فکر می کنند عبادت می کنند؛ آدم کشی و جنایت در تفکر غلط آنها عبادت نام گرفته است و این جای شرم دارد.

وی همچنین اظهار داشت: امشب در کنار مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس آمده ایم تا عهد ببندیم که برای خداوند بندگی کنیم، دعای جوشن کبیر می خوانیم و خدا را صدا می زنیم تا بتوانیم به اوج عبودیت دست یابیم.

به گزارش یاشهید، وی در پایان به شهید این ماه و لیالی قدر اشاره کرد و افزود: امام صادق(ع) می فرمایند کسانی که می خواهند راه درست را در زندگی دنیایی و آخرت خویش داشته باشند باید در راه امام علی (ع) حرکت کنند زیرا راه درست راه امیرالمومنین است.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: