یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۷ مهر ۱۳۹۴
1263

مراسم غبارروبی و عطرافشانی شهدای گمنام با محوریت اسطوره های بی ادعا

not found

مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای گمنام با محوریت اسطوره های بی ادعا در سالن نمایش فیلم شهید آوینی خانه شهید برگزار گردید. به گزارش یاشهید ، مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای گمنام با محوریت اسطوره های بی ادعا در چهارمین روز از ماه مهر و در هفته دفاع مقدس با حضور جمعی از […]

مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای گمنام با محوریت اسطوره های بی ادعا در سالن نمایش فیلم شهید آوینی خانه شهید برگزار گردید.

به گزارش یاشهید ، مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای گمنام با محوریت اسطوره های بی ادعا در چهارمین روز از ماه مهر و در هفته دفاع مقدس با حضور جمعی از اساتید و دانشجویان مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد 18 تهران با سخنرانی ریاست محترم این مرکز آقای دکتر جواد علیزاده و نصیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های شرق تهران برگزار گردید.

این گزارش حاکیست : در ابتدا بیتا بختیاری یکی از اساتید این دانشگاه متن پیام مقام معظم رهبری به مناسبت هفته دفاع مقدس روز تجلیل از شهدا و ایثارگران را قرائت نمودند. همچنین لازم به ذکر است در پایان این مراسم اساتید و دانشجویان این مرکز بر سر مزار شهدا حضور یافته و با نثار گل و قرائت فاتحه همواره یاد و خاطره شان را گرامی داشتند.

1 2 3 4 5 6

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: