یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۸ مهر ۱۳۹۴
1658

«فاطمیِ» دیگری کربلایی شد

not found

«ظفر حسنی» یکی دیگر از رزمندگان «لشکر فاطمیون» طی نبرد با «پیروان اسلام آمریکایی» و «مزدوران سعودی» در «سوریه» به درجه رفیع شهادت نائل آمد. به گزارش یاشهید ، رزمنده‌ی پاک باخته‌ی دیگری از «لشکرِ فاطمیون» طی نبرد در میادینِ «جهاد فی سبیل الله» در «سوریه» خلعت شهادت پوشید. صبح  امروز،8 مهرماه ، پیکر مطهر شهید […]

«ظفر حسنی» یکی دیگر از رزمندگان «لشکر فاطمیون» طی نبرد با «پیروان اسلام آمریکایی» و «مزدوران سعودی» در «سوریه» به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

به گزارش یاشهید ، رزمنده‌ی پاک باخته‌ی دیگری از «لشکرِ فاطمیون» طی نبرد در میادینِ «جهاد فی سبیل الله» در «سوریه» خلعت شهادت پوشید.
صبح  امروز،8 مهرماه ، پیکر مطهر شهید ظفر حسنی، از شهدای مدافع حرمِ بانوی مقاومت، «حضرت زینب کبری(سلام الله علیها)» با حضورخانواده های معظم شهدا و ایثارگران طی مراسم باشکوهی تشییع و در قطعه ۵۰ گلزار شهدای بهشت زهرا(س) در کنار هم رزمانش، تا روز ظهور مولایش به امانت سپرده شد.

شهید«ظفر حسنی» یکی از رزمندگان «لشکر فاطمیون» (یگان اختصاصی مدافعان حرمِ افغان تبار) بود که طی نبرد با «مزدوران سعودی» و «پیروان اسلام آمریکایی» در «سوریه» بال در بال ملائک گشود.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: