یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۹ مهر ۱۳۹۴
1061

فردا؛ مراسم هفتمین روز شهادت «داود موسوی»؛ شهید فاجعه منا

مراسم هفتمین روز شهادت جانباز 70 درصد، «داود موسوی» شهید فاجعه منا روز دوشنبه 20مهرماه سال 94 برگزار می‌شود. به گزارش یاشهید، مراسم هفتمین روز شهادت جانباز 70 درصد، «داود موسوی» شهید فاجعه منا روز دوشنبه 20مهرماه سال 94 برگزار می‌شود. این مراسم در روز دوشنبه 20 مهرماه از ساعت 15 الی 17 در مسجد […]

مراسم هفتمین روز شهادت جانباز 70 درصد، «داود موسوی» شهید فاجعه منا روز دوشنبه 20مهرماه سال 94 برگزار می‌شود.

به گزارش یاشهید، مراسم هفتمین روز شهادت جانباز 70 درصد، «داود موسوی» شهید فاجعه منا روز دوشنبه 20مهرماه سال 94 برگزار می‌شود.

این مراسم در روز دوشنبه 20 مهرماه از ساعت 15 الی 17 در مسجد قاسم بن الحسن(ع) واقع در بزرگراه شهید محلاتی نرسیده به اتوبان امام علی (ع)، خیابان شهید صالحی برگزار می‌شود.

داود موسوی جانباز 70 درصد فرمانده یکی از گروهان‌های تخریب اردوگاه شهدای تخریب بود و در عملیات فاو برای پاکسازی میدان مین به دلیل انفجار، هر دو پایش را از دست داد. او به همراه همسرش با کاروان ویژه جانبازان به سفر حج اعزام شده بود. داود موسوی در آخرین گفتگو در وصف احوالاتش چند روز پیش از حادثه گفت: «اعمال حج را تاکنون به‌تنهایی انجام داده‌ام و امیدوارم با کمک خداوند بقیه اعمال را نیز به همین صورت انجام دهم.»

روز قبل از حادثه منا تصاویری از او در مراسم برائت از مشرکین در صحرای عرفات به ثبت رسید که در آن داود موسوی پوستری با عنوان شعار «اسلام با صهیونیسم همیشه در جهاد است» به دست گرفته و با غرور در برائت از مشرکین نقش‌آفرینی می‌کند. از  این شهید حادثه منا دو پسر ٢٤ و ١٨ ساله و یک دختر ١٣ ساله به یادگار مانده است. مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید والامقام صبح روز چهارشنبه 15 مهر 94 با حضور عموم مردم برگزار شد و پس از مراسم تشییع، در قطعه 40 گلزار شهدا، در جوار همرزمانش به خاک سپرده شد.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: