یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۲ مهر ۱۳۹۴
1034

برپایی نمایشگاه «شهدای کربلا» در مهدیه شهدای بهشت زهرای تهران

not found

رییس مرکز فرهنگی گلزار شهدای تهران از برپایی نمایشگاه پوستر «شهدای کربلا» در موزه شهدای این مجموعه خبر داد و گفت: این نمایشگاه تا روز اربعین برقرار خواهد بود. به گزارش یاشهید ، علیرضا اکبری، رییس مرکز فرهنگی گلزار شهدای تهران از برپایی نمایشگاه پوستر «شهدای کربلا» خبر داد و گفت: این نمایشگاه تا اربعین حسینی برقرار […]

رییس مرکز فرهنگی گلزار شهدای تهران از برپایی نمایشگاه پوستر «شهدای کربلا» در موزه شهدای این مجموعه خبر داد و گفت: این نمایشگاه تا روز اربعین برقرار خواهد بود.

به گزارش یاشهید ، علیرضا اکبری، رییس مرکز فرهنگی گلزار شهدای تهران از برپایی نمایشگاه پوستر «شهدای کربلا» خبر داد و گفت: این نمایشگاه تا اربعین حسینی برقرار خواهد بود.

وی با اعلام این خبر گفت: نمایشگاه پوستر «شهدای کربلا» به منظور معرفی قیام کربلا و 72 یار حضرت سیدالشهدا(ع) تا اربعین حسینی در مهدیه شهدای بهشت زهرا (س) دائر است.

رییس مرکز فرهنگی گلزار شهدای تهران بیان کرد: با فرا رسیدن ایام سوگواری سالار شهیدان جا دارد از جان‌نثاری و فداکاری‌ امام حسین (ع) و یاران با وفایش که در راه نهضت او مردانه جنگیدند، توشه‌ای برگرفته و آن را همچون چراغی فروزان پیش روی بشریت به‌ویژه امت شهیدپرور ایران قرار دهیم.

اکبری با بیان اینکه نهضت حضرت سیدالشهدا(ع) درس دلدادگی، عزتمندی و ایستادگی در برابر دشمنان اسلام را می‌آموزد، گفت: شهدا درس ایثار فداکاری را از امام حسین (ع) گرفته بودند و با اقتدا به این امام همام به سر مقصد مقصود رسیدند.

وی با اشاره به منابعی که مطالب و محتوای نمایشگاه از آن استخراج شده است، اظهار داشت: منابعی که از آن مشخصات شهدای کربلا استخراج شده شامل «ابصارالحسین فی‌الانصار الحسین» نوشته محمد سماوی، «قصه کربلا» تحقیق علی نظری منفرد، «فرهنگ‌نامه عاشورا» تحقیق حجت‌الاسلام جواد محدثی و «چهره حقیقی قیام حسینی» نوشته عبدالکریم قزوینی است.

رییس مرکز فرهنگی گلزار شهدای تهران در ارتباط با زمان بازدید از این نمایشگاه عنوان کرد: نمایشگاه شهدای کربلا با شرح کوتاهی از زندگی 72 شهید کربلا، هر روز از ساعت 8:30 تا ساعت 16:00 و روزهای تعطیل از ساعت 8:30 تا نماز مغرب و عشاء میزبان علاقمندان است و تا اربعین حسینی در مهدیه شهدای بهشت زهرای تهران برقرار خواهد بود.

1 2 3 4

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: