یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۸ آبان ۱۳۹۴
1185

اربعین پدر شهیدان جهان آرا برگزار گردید

صبح امروز مراسم اربعین ابوالشهدا سیدهدایت الله جهان آرا پدر شهیدان جهان آرا بر سر مزارش در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران برگزار گردید. به گزارش یاشهید ، صبح امروز و در شانزدهمین روز از ماه محرم مراسم اربعین پدر شهیدان جهان آرا با قرائت زیارت عاشورا توسط مداحان اهل بیت و با حضور خانواده […]

صبح امروز مراسم اربعین ابوالشهدا سیدهدایت الله جهان آرا پدر شهیدان جهان آرا بر سر مزارش در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران برگزار گردید.

به گزارش یاشهید ، صبح امروز و در شانزدهمین روز از ماه محرم مراسم اربعین پدر شهیدان جهان آرا با قرائت زیارت عاشورا توسط مداحان اهل بیت و با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران بر سر مزارش در قطعه صالحین گلزار شهدای بهشت زهرای تهران برگزار گردید.

این گزارش حاکیست : سید هدایت‌الله جهان‌آرا چندی پیش بر اثر بیماری قلبی در بیمارستان قلب شهید رجایی تهران درگذشت.

سیدهدایت‌الله جهان آرا علی‌رغم اینکه خود پدر شهید بود اما رشادت‌هایی نیز در راه مقابله با ظلم و مبارزه با رژیم بعث عراق داشت او پیش از پیروزی انقلاب با رژیم طاغوت مبارزه می‌کرد و حتی در یکی از گروه‌های مبارز خرمشهر به نام حزب‌الله حضور فعال داشت و مبارزه را از همان جا آغاز کرد. فرزند او محمد جهان‌آرا نیز از فرماندهان شجاع سپاه پاسداران بود که پس از تشکیل سپاه در خرمشهر به آنجا رفت و تا زمانی که به شهادت نرسید دست از مبارزه برنداشت. او فرمانده سپاه خرمشهر در آغاز جنگ تحمیلی بود. مرحوم جهان آرا در سال‌های گذشته با راه‌اندازی مؤسسه خیریه به کمک به نیازمندان به ویژه تأمین جهیزیه برای نوعروسان نیازمند می‌پرداخت. سید هدایت‌الله جهان آرا پدر 13 فرزند بود که شامل شش دختر و هشت پسر بودند.

6

5 4 3 2 1

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: