یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۷ بهمن ۱۳۹۴
1447

تجدید میثاق مدیرکل بنیاد شهیدوامورایثارگران تهران بزرگ و خادمان شهدا با آرمان‌های امام راحل

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ از تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی و نثار تاج گل به حرم مطهر ایشان با حضور خادمان شهدا در بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ و خانواده شهدا و ایثارگران خبر داد. به گزارش یاشهید ، حمیدعلی صمیمی، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران […]

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ از تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی و نثار تاج گل به حرم مطهر ایشان با حضور خادمان شهدا در بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ و خانواده شهدا و ایثارگران خبر داد.

به گزارش یاشهید ، حمیدعلی صمیمی، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ از برگزاری مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) و نثار تاج گل به آستان مقدس حرم مطهر ایشان خبر داد که صبح امروز انجام گرفت.

وی با اعلام این خبر گفت: صبح امروز هفتم بهمن‌ماه در آستانه آغاز ایام دهه فجر خادمان شهدا در بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ برای تقدیم تاج گل و تجدید میثاق با امام راحل به حرم مطهر ایشان رفتند. در این مراسم خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان نیز ما را همراهی کردند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ در پایان افزود: هدف از برگزاری این مراسم این بود که در آستانه ورود به ایام مبارک دهه فجر پیش از آنکه برنامه‌ها و اقدامات دیگر را آغاز کنیم ابتدا به خدمت امام خمینی آمده و با ایشان تجدید میثاقی دوباره داشته باشیم.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: