یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۵ فروردین ۱۳۹۵
1251

حسین مصیبی؛ جانباز ۷۰درصد اعصاب و روان به یاران شهیدش پیوست

حسین مصیبی کناربن جانباز ۷۰ درصد اعصاب و روان پس از سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی ازمجروحیت جنگی روز گذشته در منزلش به شهادت رسید. به گزارش یاشهید ،حسین مصیبی کناربن جانباز 70 درصد اعصاب و روان پس از سالها تحمل درد و رنج ناشی از صدمات جنگ تحمیلی روز گذشته 14 فروردین ماه […]

حسین مصیبی کناربن جانباز ۷۰ درصد اعصاب و روان پس از سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی ازمجروحیت جنگی روز گذشته در منزلش به شهادت رسید.

به گزارش یاشهید ،حسین مصیبی کناربن جانباز 70 درصد اعصاب و روان پس از سالها تحمل درد و رنج ناشی از صدمات جنگ تحمیلی روز گذشته 14 فروردین ماه در منزل خود به یاران شهیدش پیوست.

حسین مصیبی کناربن جانباز 70 درصد اعصاب و روان متولد سال 39 بود که بیشتر صدمات وارده به او در منطقه فکه اتفاق افتاده است.

شهید حسین مصیبی کناربن بازنشسته آموزش و پرورش بوده و از وی دو پسر به یادگار مانده است.

پیکر مطهر این شهید بزرگوار صبح فردا دوشنبه 16 فروردین ماه از مقابل آموزش و پرورش منطقه 10 به سمت گلزار شهدای تهران تشییع می‌شود.

مراسم تشییع این شهید بزرگوار با حضور خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران برگزار خواهد شد. پس از اقامه نماز بر پیکر این شهید بدن مطهرش در قطعه 50 گلزار شهدای تهران به خاک سپرده خواهد شد.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: