یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۲ فروردین ۱۳۹۵
1501

هفدهمین سالگرد شهید امیر سپهبد علی صیاد شیرازی برگزار گردید

مراسم بزرگداشت هفدهمین سالگرد شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی با حضور فرماندهان و امیران ارتش جمهوری اسلامی ایران و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران برگزار گردید. به گزارش یاشهید ، مراسم بزرگداشت هفدهمین سالگرد شهادت شهید علی صیاد شیرازی روز گذشته با حضور جمعی از امیران و […]

مراسم بزرگداشت هفدهمین سالگرد شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی با حضور فرماندهان و امیران ارتش جمهوری اسلامی ایران و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران برگزار گردید.

به گزارش یاشهید ، مراسم بزرگداشت هفدهمین سالگرد شهادت شهید علی صیاد شیرازی روز گذشته با حضور جمعی از امیران و فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران و خانواده معظم این شهید والامقام و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران با سخنرانی رییس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در قطعه 29 گلزار شهدای بهشت زهرای تهران برگزار گردید.

این گزارش حاکیست : در ادامه این مراسم همرزمان شهید و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران با حضور بر سر مزار شهید علی صیاد شیرازی با نثارگل و قرائت فاتحه یاد و خاطره اش را گرامی داشتند.

1 2 3 4 5

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: