یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۹ فروردین ۱۳۹۵
589

اول اردیبهشت؛مراسم پدران آسمانی درگلزار شهدای تهران

مراسم تکریم پدران آسمانی و تجلیل از پدران شهدا به مناسبت فرارسیدن سیزدهم رجب و میلاد حضرت علی(علیه السلام)، روز چهارشنبه، اول اردیبهشت‌ماه، ساعت 15 الی 17  در مهدیه شهدا واقع در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران برگزار می‌شود. به گزارش یاشهید ، مراسم تکریم پدران آسمانی و تجلیل از پدران شهدا به مناسبت فرارسیدن […]

مراسم تکریم پدران آسمانی و تجلیل از پدران شهدا به مناسبت فرارسیدن سیزدهم رجب و میلاد حضرت علی(علیه السلام)، روز چهارشنبه، اول اردیبهشت‌ماه، ساعت 15 الی 17  در مهدیه شهدا واقع در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران برگزار می‌شود.

به گزارش یاشهید ، مراسم تکریم پدران آسمانی و تجلیل از پدران شهدا به مناسبت فرارسیدن سیزدهم رجب و میلاد حضرت علی(علیه السلام)، روز چهارشنبه اول اردیبهشت‌ماه ساعت 15 الی 17 در مهدیه شهدا واقع در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران برگزار می‌شود.

این مراسم با قرائت قرآن توسط فرزند شهید حسینی، مجری‌گری صادق نظرنیا و نیز برنامه آیین مذهبی به مناسبت میلاد حضرت علی (ع) توسط مهدی عباسی همراه خواهد بود که با حضور فرزندان شهید و پدران شهدا و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران برگزار می‌شود.

در این مراسم پنج تن از پدران شهدا تجلیل می‌شوند. در پایان مراسم همچنین مزار پدران آسمانی واقع در گلزار شهدای بهشت زهرا(سلام الله علیها) غبارروبی، عطرافشانی و گلباران می‌شود.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: