یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۵ تیر ۱۳۹۵
1442

جشن آسمانی شهید مسلم فراهانی برگزار گردید

مراسم پنجاه و یکمین سالگرد تولد شهید مسلم فراهانی صبح امروز با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در گلزار شهدای تهران برگزار گردید. به گزارش یاشهید ، صبح امروز مراسم جشن آسمانی ویژه ولادت شهید مسلم فراهانی با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران بر سر مزارش در قطعه 26 گلزار شهدای […]

مراسم پنجاه و یکمین سالگرد تولد شهید مسلم فراهانی صبح امروز با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در گلزار شهدای تهران برگزار گردید.

به گزارش یاشهید ، صبح امروز مراسم جشن آسمانی ویژه ولادت شهید مسلم فراهانی با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران بر سر مزارش در قطعه 26 گلزار شهدای تهران برگزار گردید.

این گزارش حاکیست : مادر شهید مسلم فراهانی در این خصوص می‌گوید: پس از شهادت فرزندم درسال 61، به وصیت خودش، همه ساله مراسم جشن تولد او را برگزار می‌کنیم.  در سال‌های نخست پس از شهادتش این مراسم در منزل ما برگزار می‌شد، اما در حال حاضر 20 سالی می‌شود که جشن تولد فرزند شهیدم را بر سر مزارش به پا می‌کنیم.

میهمان این جشن تولد، زائران مزار شهدا بودند، در واقع کسی به طور خصوصی به این جشن دعوت نمی‌شود. امسال نیز همچون سال‌های قبل، اکثر کسانی که به گلزار شهید آمده بودند، میهمان این جشن آسمانی بودند. جشن تولدی متفاوت که در آن مادر شهید به حاضرین کادویی به رسم یادگاری تقدیم می‌کرد. معمولا برای کسی که به جشن تولد او می‌روند، کادو می‌برند.

شهید مسلم فراهانی متولد ۱۴ تیر ۱۳۴۴ است. او پنجم تیرماه ۱۳۶۱ در تپه شیاکوه، در حالی که آخرین لحظات عمر خود دعای «اللهم ارزقنی توفیق الشهاده فی سبیلک» را زمزمه می‌کرد، به شهادت رسید. وی در قسمتی از وصیت‌اش نوشته است: «کسی که ضد ولایت فقیه است، در تشییع جنازه من شرکت نکند».

این مراسم هرساله به همت خانه شهید بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ و خانواده شهید مسلم فراهانی برگزار می گردد.


1 2 3 4 5 6 7

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: