یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۹ شهریور ۱۳۹۵
1247

ضبط سرود 475 نفره “بیت عتیق” در یادمان شهدای حج

دبیر خیزش تمدنی اسلام: با استفاده از 475 نفر از گروه سرود دانش آموزی، سرود بیت عتیق را در آستانه سالگرد فاجعه انسانی منا تمرین و ضبط کردیم. به گزارش یاشهید ، 475 نفر از گروه دانش آموزی ، سرود بیت عتیق را در آستانه سالگرد فاجعه انسانی منا روز گذشته در بنای یادمان شهدای […]

دبیر خیزش تمدنی اسلام: با استفاده از 475 نفر از گروه سرود دانش آموزی، سرود بیت عتیق را در آستانه سالگرد فاجعه انسانی منا تمرین و ضبط کردیم.

به گزارش یاشهید ، 475 نفر از گروه دانش آموزی ، سرود بیت عتیق را در آستانه سالگرد فاجعه انسانی منا روز گذشته در بنای یادمان شهدای حج خونین در قطعه 26 گلزار شهدای تهران تمرین کردند.

رسول آذر سرا گفت: از ابتدای هفته آینده همزمان با سالگرد  فاجعه تلخ منا؛ تشکل خیزش تمدنی اسلام (معراج) قرار است با همکاری گروه سرود 475 نفری
بیت عتیق (به تعداد شهدای حج سال گذشته) در 3 نقطه از تهران از جمله 18 شهریور در میدان امام حسین اجرا داشته باشد.
دبیر خیزش تمدنی اسلام افزود: بیت عتیق در راستای فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه نگذارید فاجعه منا به فراموشی سپرده شود علاوه بر اجرای
سرود، فراخوانی بین المللی برای دریافت آثار هنرمندان داخلی و خارجی در 4 رشته ادبی، هنری، چند رسانه ای و پژوهشی برگزار کرد.
وی گفت: تا کنون بیش از 900 اثر به دبیرخانه خیزش تمدنی اسلام ارسال شده که کار بررسی و داوری این آثار تا  25 شهریور ماه به پایان می رسد.
آذر سرا در ادامه افزود: مراسم اختتامیه بیت عتیق اول مهر ماه در تالار حوزه هنری برگزار می شود و با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان می دهد.
نماهنگ سرود بیت عتیق در کنار یادمان شهدای حج سال 66 مربوط به کشتار حاجیان در مناسک برائت از مشرکین، ضبط شد.
1 2 3

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: