یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۲ مهر ۱۳۹۵
1131

آئین عطرافشانی و گلباران مزار شهدا در بهشت زهرای تهران برگزار شد

مراسم گلباران و عطر افشانی مزار مطهر شهدا عصر پنجشنبه اول مهرماه وهمزمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس با حضور پرشور خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان، اقشار مختلف مردم و مسئولان کشوری و لشگری در بهشت زهرا(س) برگزار شد. به گزارش یاشهید ، شرکت کنندگان در این مراسم با نثار گل و […]

مراسم گلباران و عطر افشانی مزار مطهر شهدا عصر پنجشنبه اول مهرماه وهمزمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس با حضور پرشور خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان، اقشار مختلف مردم و مسئولان کشوری و لشگری در بهشت زهرا(س) برگزار شد.

به گزارش یاشهید ، شرکت کنندگان در این مراسم با نثار گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره ایثارگری ها و رشادت های شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهیدان 8 سال دفاع جانانه مقدس را گرامی داشتند.
حجت الاسلام سیدمحمدعلی شهیدی معاون رئیس جمهور ، نماینده ولی فقیه و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، علی صمیمی مدیرکل بنیاد شهید تهران بزرگ و نصیری مدیر کل بنیاد شهید شهرستان های استان تهران از جمله مسئولان حاضر در این مراسم باشکوه بودند.
مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری و بهداد سلیمی قهرمان سنگین وزن وزنه برداری جهان و المپیک نیز در این مراسم حاضر شده و سپس با حضور بر سر مزار شهدای دفاع مقدس، نهضت پیروزی انقلاب، مدافعان حرم و شهدای حادثه منا به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرده و با قرائت فاتحه و نثار تاج گل یاد و خاطره این شهیدان را گرامی داشتند.
در این مراسم حجت الاسلام سیدمحمدعلی شهیدی پیام رهبر معظم انقلاب به مناسبت هفته دفاع مقدس و روز تجلیل از شهیدان و ایثارگران، را قرائت نمود.
متن این پیام به این شرح است:
بسم الله الرّحمن الرّحیم
خداوند عزیز و رحیم را سپاس که در دوران ما، معنی و مضمون والای شهادت را، تجسّم بخشید و دلهای پاک و روشنی را مشتاق آن ساخت. این نورافکنهای فروزان، اکنون فضای زندگی را با معنویت خود روشن ساخته اند. چشمهای بینا و دلهای بیدار از آن بهره می برند و ذخیره ی معنوی که جان مایه ی حرکت به سوی تمدن نوین اسلامی است، روز به روز افزایش می یابد و زندگی را روح و طراوت می بخشد. سلام خدا و اولیاء او بر این جانهای تابناک که هم زندگی و هم مرگشان مایه ی اعتلای جامعه اسلامی است، و همواره چنین باد ان شاء الله.
این گزارش حاکیست : دومین روز از هفته دفاع مقدس روز ‘شهیدان، ایثارگران، سربازان و فخرآفرینان’ نامگذاری شده است.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: