یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۱ آبان ۱۳۹۵
3186

بزرگداشت شهید طهرانی مقدم و شهدای اقتدار برگزار گردید

صبح امروز مراسم بزرگداشت پنجمین سالگرد شهادت سردار شهید حسن طهرانی مقدم و شهدای غدیر بر سر مزارشان در قطعه 24 گلزار شهدای تهران برگزار گردید. به گزارش یاشهید ، صبح امروز بزرگداشت پنجمین سالگرد شهادت سردار شهید طهرانی مقدم و جمعی از یاران شهیدش با قرائت زیارت عاشورا و روضه خوانی توسط مداحان اهل […]

صبح امروز مراسم بزرگداشت پنجمین سالگرد شهادت سردار شهید حسن طهرانی مقدم و شهدای غدیر بر سر مزارشان در قطعه 24 گلزار شهدای تهران برگزار گردید.

به گزارش یاشهید ، صبح امروز بزرگداشت پنجمین سالگرد شهادت سردار شهید طهرانی مقدم و جمعی از یاران شهیدش با قرائت زیارت عاشورا و روضه خوانی توسط مداحان اهل بیت عصمت و طهارت و با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران بر سر مزارشان در قطعه 24 گلزار شهدای تهران برگزار گردید.

این گزارش حاکیست : در پایان این مراسم مزار شهید طهرانی مقدم و یاران شهیدش توسط خانواده های معظم شهدا و ایثارگران گلباران شد.

سردار شهید حسن طهرانی‌مقدم  به همراه جمعی از یارانش در 21  آبان 1390 در پادگان امیرالمومنین(ع) شهرستان ملارد در حالی که برای آزمایش موشکی، آماده می‌شد، بر اثر انفجار زاغه مهمات، به درجه رفیع شهادت نائل گشتند.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: