یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۷ دی ۱۳۹۵
1373

طرح هم عهدی باشهدا در گلزار شهدای تهران اجرا می شود

طرح هم عهدی با شهدا با شعار رویش جوان انقلابی به عنوان طرح عظیم تجدید میثاق دانش آموزان شهر تهران با آرمانهای امام راحل(ره) و شهدا در گلزار شهدای تهران اجرا می شود. به گزارش یاشهید ، طرح هم عهدی با شهدا با حضور دانش آموزان 22 منطقه شهرتهران از 25 دی ماه آغاز و […]

طرح هم عهدی با شهدا با شعار رویش جوان انقلابی به عنوان طرح عظیم تجدید میثاق دانش آموزان شهر تهران با آرمانهای امام راحل(ره) و شهدا در گلزار شهدای تهران اجرا می شود.

به گزارش یاشهید ، طرح هم عهدی با شهدا با حضور دانش آموزان 22 منطقه شهرتهران از 25 دی ماه آغاز و تا 25 اسفندماه امسال ادامه دارد.

این گزارش حاکیست : مدیرکل بیناد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ جناب آقای دکتر صمیمی بیان نمود : هدف از این طرح آشنا نمودن نسل جدید با آرمانهای شهداست . همچنین باعث میشود نسل جدید جوان امروز با سبک ساده و بی آلایش شهدا آشنا شود .

این طرح عظیم با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ و خانه شهید – اداره کل دفتر شهردار تهران – سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان سپاه محمدرسول الله(ص) – اداره کل امور ایثارگران – لشگر 27 محمد رسول الله(ص) و اداره آموزش و پرورش استان تهران برگزار می گردد.

 

 

 

 

 

1 2 3 4 5 6

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: