یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۴ بهمن ۱۳۹۵
3121

هم پیمان شدن 600 دانش آموز دختر با شهدا

صبح امروز 4 بهمن ماه و در راستای طرح هم عهدی باشهدا تعداد 600 دانش آموز دختر به زیارت مزار شهدای بهشت زهرای تهران آمدند. به گزارش یاشهید ، صبح امروز 4 بهمن ماه مراسم هم عهدی باشهدا با حضور 600 دانش آموز دختر در مهدیه شهدای بهشت زهرای تهران برگزار گردید. این گزارش حاکیست […]

صبح امروز 4 بهمن ماه و در راستای طرح هم عهدی باشهدا تعداد 600 دانش آموز دختر به زیارت مزار شهدای بهشت زهرای تهران آمدند.

به گزارش یاشهید ، صبح امروز 4 بهمن ماه مراسم هم عهدی باشهدا با حضور 600 دانش آموز دختر در مهدیه شهدای بهشت زهرای تهران برگزار گردید.

این گزارش حاکیست : در ابتدا سرهنگ پاسدار محمد احراری جانشین ناحیه مقاومت بسیج سلمان فارسی ضمن خیرمقدم به دانش آموزان بیان نمود : 36 هزار شهید دانش آموز و 4000 شهید فرهنگی را گرامی میداریم ، چرا که شما امروز مهمان هستید مهمان امام شهدا و شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس . همچنین ایشان در ادامه افزود : ما باید همواره پیرو خون پاک شهدا باشیم تا شرمنده خود شهدا و خانواده های معظم شهدا نشویم و این در صورتی صورت می پذیرد که در اعمال و رفتارمان دقت کنیم.

در ادامه جانباز سرافراز حاج علی حسنی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج دانش آموزی به بیان خاطراتی چند از دوران هشت سال دفاع مقدس پرداختند . دراین مراسم طرح مسابقه بین دانش آموزان و اهدای جوایز از دیگر برنامه این مراسم بود.

در پایان این مراسم دانش آموزان به همراه راویان با حضور بر سر مزار شهدای شاخص و به خصوص شهدای مدافع حرم به مقام شامخ شهدا ادای احترام نمودند.

 

 

 

 

 

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: