یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۰ اسفند ۱۳۹۵
1626

شناسایی هویت پیکر مطهر ۷ شهید تازه تفحص شده اصفهانی

هویت پیکر پاک و مطهر ۷ شهید تازه تفحص شده استان اصفهان، طبق اعلام کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح شناسایی شد.

هویت پیکر پاک و مطهر ۷ شهید تازه تفحص شده استان اصفهان، طبق اعلام کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح شناسایی شد.

به گزارش یاشهید، طبق اعلام کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، هویت پیکر پاک و مطهر هفت شهید استان اصفهان شناسایی شد. اسامی شهدای گرانقدر به این شرح است:

شهید مرتضی شاه چراغی شهرضایی، فرزند باباخان، متولد سال41، اعزامی از استان اصفهان که درعملیات کربلای 4و در منطقه عملیاتی ام الرصاص به شهادت رسید.

شهید فضل الله پوط‌انداز، فرزند محمود، متولد سال46، اعزامی از استان اصفهان که درعملیات کربلای 4و در منطقه عملیاتی ام الرصاص به شهادت رسید.

شهید محمد امینی مورنانی، فرزند حسین، متولد سال35، اعزامی از استان اصفهان که درعملیات کربلای 4و در منطقه عملیاتی ام الرصاص به شهادت رسید.

شهید علی محمدرضایی، فرزند حیدر علی ، متولد سال40، اعزامی از استان اصفهان که در عملیات محرم در منطقه عملیاتی شرهانی به شهادت رسید.

شهید سعید نمازی زاده، فرزند احمد ، متولد سال44، اعزامی از استان اصفهان که در عملیات محرم در منطقه عملیاتی شرهانی به شهادت رسیدند.

شهید منصور علی مهدی آرانی، فرزند علی قلی ، متولد سال44، اعزامی از استان اصفهان(کاشان) که در عملیات والفجر1 در منطقه عملیاتی فکه(شرهانی) به شهادت رسید.

شهید ماشاالله بربط، فرزند گودرز، متولد سال39، اعزامی از استان اصفهان(سمیرم) که در عملیات خیبر در منطقه عملیاتی مجنون به شهادت رسید.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: