یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۰ فروردین ۱۳۹۶
2059

تجلیل از «پدران آسمانی» در گلزار شهدای تهران

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ گفت: همزمان با میلاد حضرت امیرالمومنین(ع) از پدران آسمانی شهر تهران تجلیل می شود. به گزارش یاشهید ، حمید علی صمیمی مدیر کل  بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ گفت: مراسم تکریم پدران آسمانی و تجلیل از پدران شهدا، امسال نیز همانند سالهای گذشته به […]

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ گفت: همزمان با میلاد حضرت امیرالمومنین(ع) از پدران آسمانی شهر تهران تجلیل می شود.

به گزارش یاشهید ، حمید علی صمیمی مدیر کل  بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ گفت: مراسم تکریم پدران آسمانی و تجلیل از پدران شهدا، امسال نیز همانند سالهای گذشته به صورت ملی و همزمان با دیگر نقاط کشور در گلزار شهدای تهران برگزار می شود.
وی اجرای این مراسم معنوی را توفیق بزرگی برای خادمان شهدا دانست و افزود: در واقع برگزار کننده این مراسم شهدا هستند و تلاش می کنیم این آیین به شکلی اجرا شود که در خور شان این پدران گرانقدر که پدران معنوی آحاد جامعه هستند و خانواده معظم شهدا باشد.
دکتر صمیمی گفت: در این مراسم که با حضور خانواده‌های شهدا و ایثارگران در مهدیه شهدای بهشت زهرا(س) برگزار می‌شود، برنامه‌هایی همچون عطرافشانی و گلباران مزار شهدا، تجلیل از پدران شهدا، اجرای برنامه‌های آیینی و مذهبی به مناسبت ولادت حضرت امیرالمومنین علی(ع) پیش‌بینی شده است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران  تهران بزرگ دیدار مسئولان با پدران شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری، ورزشی و عیادت از پدران بستری در بیمارستان ها را از دیگر برنامه هایی برشمرد که به مناسبت سالروز میلاد نخستین امام شیعیان و تکریم پدران آسمانی در تهران برگزار خواهد شد.
لازم به ذکر است این مراسم فردا دوشنبه 21 فروردین ماه ساعت 16 در مهدیه شهدای بهشت زهرای تهران برگزار می گردد.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: