یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۸ شهریور ۱۳۹۳
2107

پیام رییس بنیاد شهید به مناسبت سالروز شهادت رجایی و باهنر

به گزارش یاشهید، در این پیام با اشاره به اینکه خداوند متعال در دایره قسمت هر نفسی را به مرتبه ایمان و طهارت به مقامی می رساند،آمده است: خوشا آنانکه با ثبات قدم در راه کسب رضای الهی و اهتمام در طاعت و بندگی به مقام شهادت نائل شدند. «در دهه 60 بار دگر مزدوران […]

به گزارش یاشهید، در این پیام با اشاره به اینکه خداوند متعال در دایره قسمت هر نفسی را به مرتبه ایمان و طهارت به مقامی می رساند،آمده است: خوشا آنانکه با ثبات قدم در راه کسب رضای الهی و اهتمام در طاعت و بندگی به مقام شهادت نائل شدند.

«در دهه 60 بار دگر مزدوران و جنایتکاران تاریخ به عملی شیطانی اقدام کردند و منجر به شهادت برخی از شخصیت های ارزشی و برجسته نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شدند. »

این پیام می افزاید: دشمنان در توهم پوشالی خود گمان می کردند با ترور برخی از دولتمردان و از آن جمله شهید رجایی و شهید باهنر می توانند به اراده و روحیه ایمانی ملت غیور ایران و مسوولان متعهد نظام خدشه ای وارد کنند غافل از آنکه با این اعمال شیطانی خویش باعث تقویت جوهر حرکت رهروان راه حق و تنومندتر شدن ریشه های انقلاب می شوند.

شهیدی در این پیام با ادای احترام بر ساحت ایمان این شهدای معزز و درود بر ارواح طیبه جمله شهدای ایران اسلامی دعای خیر شهدا و ایثارگران را برای توفیق خدمت مسالت کرده است.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: