یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۷ شهریور ۱۳۹۳
1314

باغ موزه دفاع مقدس ميزبان پنجمين نمايشگاه كتاب دفاع مقدس مي شود

مديرعامل باغ موزه دفاع مقدس از برپايي پنجمين نمايشگاه كتاب «دفاع مقدس» همزمان با هفته دفاع مقدس در اين موزه خبر داد. به گزارش یاشهید، جواد خضرايي با اعلام اين خبر اظهار داشت: به مناسبت هفته دفاع مقدس و به منظور آشنايي عموم مردم با مفاهيم غني و ارزشهاي سالهاي حماسه و رشادت، نمايشگاه كتاب دفاع […]

مديرعامل باغ موزه دفاع مقدس از برپايي پنجمين نمايشگاه كتاب «دفاع مقدس» همزمان با هفته دفاع مقدس در اين موزه خبر داد.

به گزارش یاشهید، جواد خضرايي با اعلام اين خبر اظهار داشت: به مناسبت هفته دفاع مقدس و به منظور آشنايي عموم مردم با مفاهيم غني و ارزشهاي سالهاي حماسه و رشادت، نمايشگاه كتاب دفاع مقدس در محل باغ موزه برگزار مي شود.
وي ادامه داد: اين نمايشگاه با مشاركت شهرداري تهران، سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهاي دفاع مقدس سپاه پاسداران، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و با مسئوليت و ميزباني موزه دفاع مقدس داير خواهد شد.
وي افزود: به منظور آماده سازي فضاها و اماكن مورد نياز از روز 14 شهريور اقدامات آماده سازي در موزه آغاز شد. 
مدير عامل باغ موزه دفاع مقدس با اشاره به وجود بزرگترين كتابخانه تخصصي دفاع مقدس با بيش از 14هزار عنوان كتاب در محل اين موزه اظهار داشت: بازديدكنندگان از نمايشگاه كتاب دفاع مقدس مي توانند با مراجعه به اين كتابخانه نسبت به ثبت نام وعضويت در آن اقدام كنند.
شايان ذكر است، پيش از اين چهار دوره نمايشگاه كتاب دفاع مقدس در شهرهاي اصفهان، شيراز، مشهد و مصلي تهران برگزار شده است و بنا بر هماهنگي هاي به عمل آمده، پنجمين نمايشگاه كتاب دفاع مقدس در محل باغ موزه دفاع مقدس و ترويج فرهنگ مقاومت برگزار خواهد شد.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: