یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۱ شهریور ۱۳۹۳
1779

ناصر غفاری از رزمندگان دفاع مقدس بر اثر جراحات شیمیایی به شهادت رسید

مدتی پیش برای درمان به کشور آلمان می‌رود و دو هفته گذشته به ایران باز می‌گردد و بعد از پدیدارشدن دوباره آثار مجروحیت در بیمارستان خاتم‌الانبیا(ص) بستری می‌شود و روز گذشته به شهادت می‌رسد. به گزارش یا شهید، جانباز شهید ناصر غفاری روز گذشته پس از تحمل سال‌ها درد ناشی از جراحات جنگی در بیمارستان […]

مدتی پیش برای درمان به کشور آلمان می‌رود و دو هفته گذشته به ایران باز می‌گردد و بعد از پدیدارشدن دوباره آثار مجروحیت در بیمارستان خاتم‌الانبیا(ص) بستری می‌شود و روز گذشته به شهادت می‌رسد.

به گزارش یا شهید، جانباز شهید ناصر غفاری روز گذشته پس از تحمل سال‌ها درد ناشی از جراحات جنگی در بیمارستان خاتم‌الانبیا (ص) به شهادت رسید.

شهید ناصر غفاری از اعضای گردان مالک هشت سال دفاع مقدس بوده است که در طی یکی از عملیات‌ها به درجه جانباز شیمیایی نائل می‌شود.

وی مدتی پیش برای درمان به کشور آلمان می‌رود و دو هفته گذشته به ایران باز می‌گردد و بعد از پدیدارشدن دوباره آثار مجروحیت در بیمارستان خاتم‌الانبیا(ص) بستری می‌شود.

مراسم تشییع پیکر شهید ناصر غفاری فردا ساعت 8:30 صبح در آدرس اتوبان محلاتی، چهارراه میثم، خیابان شهید کیانی، مسجد جامع احباب الحسین برگزار خواهد شد.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: