یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۳ شهریور ۱۳۹۳
2473

ویژه برنامه‌های رزمندگان لشکر ۲۷ محمد رسول الله(ص) به مناسبت هفته دفاع مقدس

 ایستگاه صلواتی رزمندگان گردان انصار‌الرسول(ص) و جمعی از لشکر ۲۷ محمد رسول الله(ص) به مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه ویژه برگزار می‌کنند. به گزارش یا شهید ، ایستگاه صلواتی رزمندگان گردان انصار‌الرسول(ص) و جمعی از لشکر 27 محمد رسول الله(ص) به مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه ویژه برگزار می‌کنند. این رزمندگان در روز پنج‌شنبه 27 شهریورماه […]

 ایستگاه صلواتی رزمندگان گردان انصار‌الرسول(ص) و جمعی از لشکر ۲۷ محمد رسول الله(ص) به مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه ویژه برگزار می‌کنند.

به گزارش یا شهید ، ایستگاه صلواتی رزمندگان گردان انصار‌الرسول(ص) و جمعی از لشکر 27 محمد رسول الله(ص) به مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه ویژه برگزار می‌کنند.

این رزمندگان در روز پنج‌شنبه 27 شهریورماه 93 و پنج‌شنبه 3 مهرماه 93 به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس در قطعه 40 گلزار شهدای بهشت‌زهرا(س) با برپایی نمایشگاهی از تجهیزات نظامی، تصاویرشهدا و رزمندگان گردان‌های خط‌شکن لشکر 27 محمدرسول‌ الله(ص) یاد و خاطره آن روزهای پرحماسه را زنده خواهند کرد. این نمایشگاه‌ها با حضور مردم شهیدپرور، خانواده معظم شهدا، رزمندگان و جانبازان برگزار می‌شود.

علاوه بر حضور پزشکان صلواتی که هر هفته پنج‌شنبه به زائران خدمات ارائه می‌دهند، ایستگاه صلواتی در این روزها با برپایی 1- مشاوره حقوقی صلواتی، 2- مشاوره روانشناس صلواتی، 3-کارگاه خلاقیت و خودشناسی،4- مشاوره مذهبی، 5- آرایشگاه صلواتی، 6- واکس صلواتی و 7- پذیرایی نیز آماده ارائه خدمات به زائرین گلزار شهدا است.

ایستگاه صلواتی رزمندگان گردان انصارالرسول(ص) در تلاش است با برپایی این ایستگاه‌ها و ارائه خدمات مناسب در جوار یادمان شهیدان سرافراز و خط شکن لشکر27، فرهنگ خدمات صلواتی و کار جهادی را که یادگار ارزشمند شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس است زنده نگه دارد تا با زنده کردن فرهنگ ایثار و شهادت و یاد و خاطره رزمندگان و شهیدان در انتقال این ارزش‌ها به نسل‌های بعدی پیش قدم باشد.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: