یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۹ شهریور ۱۳۹۳
1730

رونمایی از خاطرات رزمندگان عملیات بدر در کتاب «از جنون تا مجنون»

کتاب «از جنون تا مجنون» شامل مجموعه داستان‌های کوتاه مستندات و خاطرات عملیات بدر همزمان با نخستین روز هفته دفاع مقدس رونمایی می‌شود. به گزارش یا شهید ، کتاب «از جنون تا مجنون» شامل مجموعه داستان‌های کوتاه مستندات و خاطرات عملیات بدر همزمان با نخستین روز هفته دفاع مقدس با حضور جمعی از رزمندگان و […]

کتاب «از جنون تا مجنون» شامل مجموعه داستان‌های کوتاه مستندات و خاطرات عملیات بدر همزمان با نخستین روز هفته دفاع مقدس رونمایی می‌شود.

به گزارش یا شهید ، کتاب «از جنون تا مجنون» شامل مجموعه داستان‌های کوتاه مستندات و خاطرات عملیات بدر همزمان با نخستین روز هفته دفاع مقدس با حضور جمعی از رزمندگان و فرماندهان دوران جنگ و اهالی ادب در فرهنگسرای سرو رونمایی می‌شود.

موضوع اصلی کتاب نقش ارزنده لشکر 27 محمد رسول الله(ص) در عملیات بدر و برگرفته از خاطرات رزمندگان تیپ‌ها و واحدهای لشکر پیروز سپاه اسلام است که 50 هنرمند داستان‌نویس این خاطرات را در قالب داستان‌های کوتاه به رشته تحریر درآورده‌اند.

در این کتاب از سردارانی چون رضا فرزانه معاون وقت واحد ادوات و فرمانده لشکر 27 حضرت رسول هنگام نگارش کتاب، محمدرضا نامی فرمانده تیپ ذوالفقار، رضا غزلی پرسنل اطلاعات و عملیات، جانباز علی‌اکبر مصداقی مسئول و سیدمحسن خوشدل معاون واحد ضد زره، جانباز مسعود کیانی و سردار مجتبی عسگری مسئول گردان بهداری خاطره نقل شده است.

«از جنون تا مجنون» از دو بخش تشکیل شده است؛ بخش نخست به خاطرات فرماندهان اختصاص دارد و در بخش دیگر، روایت داستانی آن خاطرات در دسترس علاقه‌‎مندان قرار گرفته است. این ویژگی به مخاطب اثر کمک می‌کند پس از خواندن داستان و در صورت تمایل، اطلاعاشت تکمیلی را در فصل نخست کتاب بیابد.

مراسم رونمایی از کتاب «از جنون تا مجنون» ساعت 17 روز دوشنبه 31 شهریور همزمان با نخستین روز هفته بزرگداشت دفاع مقدس در فرهنگسرای سرو واقع در خیابان ولی عصر(عج)، ضلع شمالی پارک ساعی برگزار می‌شود و حضور تمام علاقه‌مندان به ویژه دوستداران ادبیات انقلاب و دفاع مقدس در آن آزاد است.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: