یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۱ مهر ۱۳۹۳
1817

تعلیم و تربیت باید با فرهنگ دینی و انقلابی عجین شود

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: امروز زنگ تعلیم و تربیت، رشد و تکامل همه جوانان و نوجوانان کشور آغاز می شود که این آغاز باید با فرهنگ دینی و انقلابی عجین شود.    به گزارش یا شهید ، حجت الاسلام والمسلمین ‘میثم امرودی’ روز سه شنبه در زنگ دانش آموز شهید که […]

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: امروز زنگ تعلیم و تربیت، رشد و تکامل همه جوانان و نوجوانان کشور آغاز می شود که این آغاز باید با فرهنگ دینی و انقلابی عجین شود.

 

 به گزارش یا شهید ، حجت الاسلام والمسلمین ‘میثم امرودی’ روز سه شنبه در زنگ دانش آموز شهید که با حضور مسوولان و خانواده معظم شهدا در بهشت زهرا(س) اظهارداشت: آغاز سال تحصیلی و تقارن آن با هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی برای تبیین اندیشه شهدا است.

امرودی هدف از برگزاری چهارمین سال متولی ‘زنگ دانش آموز شهید’ را ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت اعلام کرد و افزود: با توجه به برنامه ریزهای انجام شده سعی و تلاش خود را برای اجرای همزمان زنگ دانش آموز شهید در سراسربه کار خواهیم بست.

وی با بیان اینکه امروز شاهد بیداری اسلامی دربرخی از کشورها هستیم ، تصریح کرد: بیداری اسلامی ثمره خون شهدای نظام اسلامی و امروز ثمره این خو ن های پاک را در انقلاب های مردمی و بیداری اسللامی شاهد هستیم.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران خطاب به دانش آموزان اظهار داشت: شما بهترین شرایط و دوران عمر خود را سپری می کنید و بایستی قدر این حضور را بدانید.

امرودی گفت: امیدواریم همه مسوولان به اهمیت تعلیم و تربیت توجه داشته باشند و با همدلی و همکاری کشور را به سمت پیشرفت توام با عدالت پیش ببریم.

وی افزود: تنها راه رضایت شهدا و امام راحل، تبعیت از ولی فقیه تا تحقق آرمان های امام راحل است.

پس از این مراسم 650 کبوتر به یاد 650 دانش آموز شهید در بهشت زهرا(س ) به پرواز در آمد.

 

 

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: