یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۵ مهر ۱۳۹۳
1851

مادران و همسران شهدا به مقام شامخ امام خمینی (ره) ادای احترام کردند

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس به همراه مادران و همسران شهدا، اسوه های صبر و تقوا با حضور در حرم مطهر رهبر فقید انقلاب اسلامی به مقام شامخ ایشان ادای احترام کردند. به گزارش یا شهید ، ‘مریم مجتهد زاده’ و همراهان درچهارمین روز از بزرگداشت سی وچهارمین سالگرد هفته […]

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس به همراه مادران و همسران شهدا، اسوه های صبر و تقوا با حضور در حرم مطهر رهبر فقید انقلاب اسلامی به مقام شامخ ایشان ادای احترام کردند.

به گزارش یا شهید ، ‘مریم مجتهد زاده’ و همراهان درچهارمین روز از بزرگداشت سی وچهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس که به نام شهیدان و ایثارگران ‘ زنان اسوه های مقاومت و ایثار’ نامگذاری شده با حضور در مرقد مطهر امام راحل با اهدای تاج گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره امام خمینی (ره) و شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند .

شرکت کنندگان در این مراسم با حضور بر سرمزار’خدیجه ثقفی’ همسر مکرمه امام خمینی (ره) با قرائت فاتحه، یاد و خاطر آن مرحومه را گرامی و از زحمات و خدمات این بانوی فداکار تجلیل کردند.

مادران و همسران شهدا همچنین با حضور در بهشت زهرا (س) و گلزار شهدای انقلاب و دوران هشت سال دفاع مقدس، ضمن غبارروبی، عطر افشانی و قرائت فاتحه یاد و خاطره آنان را گرامی داشتند.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: