یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۸ مهر ۱۳۹۳
1565

برگزاری نخستین سالگرد تدفین شهدای گمنام بوستان پرواز در روز عرفه

مراسم «پرواز در پرواز»، نخستین سالگرد تدفین شهدای گمنام در بوستان پرواز سعادت آباد همزمان با ۹ ذی الحجه برگزار خواهد شد و دعای عرفه در جوار شهدای گمنام قرائت می‌شود. به گزارش یا شهید ، مراسم «پرواز در پرواز»، نخستین سالگرد تدفین شهدای گمنام در بوستان پرواز سعادت آباد  همزمان با 9 ذی الحجه برگزار […]

مراسم «پرواز در پرواز»، نخستین سالگرد تدفین شهدای گمنام در بوستان پرواز سعادت آباد همزمان با ۹ ذی الحجه برگزار خواهد شد و دعای عرفه در جوار شهدای گمنام قرائت می‌شود.

به گزارش یا شهید ، مراسم «پرواز در پرواز»، نخستین سالگرد تدفین شهدای گمنام در بوستان پرواز سعادت آباد  همزمان با 9 ذی الحجه برگزار خواهد شد و دعای عرفه در جوار شهدای گمنام قرائت می‌شود.

این مراسم با تلاوت قرآن توسط قاری بین المللی حسین فردی و سخنرانی حجت الاسلام شیخ محمود ابوالقاسمی و قرائت دعای عرفه توسط هادی سماواتی در روز شنبه 12 مهرماه از ساعت 14 برگزار می‌شود. این مراسم به همت شورای فرهنگی مسجد جامع المهدی(عج) در جوار آرامگاه دو شهید گمنام در اولین سالگرد تدفین آن‌ها در بوستان پرواز برپا می‌شود.

در حاشیه این مراسم برنامه‌هایی همچون نمایشگاهی ویژه کودکان و خردسالان با نقاشی‌هایی پیرامون صرفه جویی در مصرف آب و غرفه‌های بازی و سرگرمی و نقاشی در نظر گرفته شده است.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: