یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۹ مهر ۱۳۹۳
1796

بازدید بیش از ۴هزار نفر از مرکز فرهنگی گلزار شهدا در هفته دفاع مقدس

بیش از چهار هزار نفر از مجموعه فرهنگی گلزار شهدای بهشت زهرا(س) در هفته دفاع مقدس  بازدید بعمل آوردند . بازدید و زیارت بیش از چهار هزار نفر از مجموعه فرهنگی گلزار شهدا  طی هفته دفاع مقدس که از ۳۱ شهریور ماه آغاز شده بود بیش از چهار هزار نفر از مجموعه فرهنگی گلزار شهدا(خانه […]

بیش از چهار هزار نفر از مجموعه فرهنگی گلزار شهدای بهشت زهرا(س) در هفته دفاع مقدس  بازدید بعمل آوردند .

بازدید و زیارت بیش از چهار هزار نفر از مجموعه فرهنگی گلزار شهدا  طی هفته دفاع مقدس که از ۳۱ شهریور ماه آغاز شده بود بیش از چهار هزار نفر از مجموعه فرهنگی گلزار شهدا(خانه شهید) بازدید به عمل آمد.

کاروان‌های بازدید کننده پس از بازدید از مجموعه فرهنگی گلزار شهدا به تماشای کلیپ مستندات هشت سال دفاع مقدس می‌نشستند و سپس بعد از آن از موزه شهدای بهشت زهرا بازدید می‌کردند.

این گرارش حاکیست ،  در ادامه کاروان‌ها بر سر مزار شهدای شاخص گلزار شهدا حاضر شده و آن‌ها را زیارت می‌کردند. شاخص‌ترین این شهدا شامل شهید بهشتی و ۷۲ تن، شهید چمران، شهید دانش آموز مسلم فراهانی، شهید خلبان احمد کشوری، شهید محمدحسین فهمیده، شهید سیدمرتضی آوینی و شهدای گمنام قطعه ۴۴ بودند. زائران توسط راویان مرکز فرهنگی گلزار شهدا راهنمایی و بر سر مزار شهدا حاضر می شدند تا با غبارروبی، نثار گل و فاتحه‌خوانی از این قبور زیارت کرده باشند.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: