یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۱ مهر ۱۳۹۳
1395

پیام رئیس بنیاد شهید به مناسبت شهادت تعدادی از اعضای نیروی انتظامی

حجت الاسلام سید محمد علی شهیدی نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی شهادت تعدادی از اعضای خانواده خدوم نیروی انتظامی در سانحه هواپیمایی را به بازماندگان تبریک و تسلیت گفت. به گزارش یا شهید، حجت الاسلام سید محمد علی شهیدی نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور […]

حجت الاسلام سید محمد علی شهیدی نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی شهادت تعدادی از اعضای خانواده خدوم نیروی انتظامی در سانحه هواپیمایی را به بازماندگان تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش یا شهید، حجت الاسلام سید محمد علی شهیدی نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی شهادت تعدادی از اعضای خانواده خدوم نیروی انتظامی در سانحه هواپیمایی را به بازماندگان تبریک و تسلیت گفت. متن پیام حجت الاسلام والمسلمین شهیدی به این شرح است:

«وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ»

” سوره آل عمران آیه 169″

برادر گرامی جناب آقای سردار احمدی مقدم

فرمانده محترم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

سلامٌ علیکم

خیل دلدادگان سالار شهیدان جملگی شیدای شهادت بودند.

شهادت تنی چند از اعضای خانواده خدوم نیروی انتظامی در سانحه هواپیمایی باعث تألم و تأثر فراوان گردید.

اینجانب به نمایندگی از جامعه ایثارگری خدمت جنابعالی و تمامی دست اندرکاران آن مجموعه و خانواده های معزز شهدای این سانحه تبریک و تسلیت عرض می نمایم و صبر جمیل و تسلی خاطر بازماندگان و علو درجات آن شهدای معظم را از بارگاه ایزد منان خواستارم.

روحشان شاد، یادشان گرامی و راهشان پر رهرو باد.

سید محمد علی شهیدی

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: