یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۸ مهر ۱۳۹۳
1367

یادواره بزرگداشت فرماندهان نیروی زمینی سپاه

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: طرح شهید شوشتری برای ایجاد امنیت پایدار در مناطق مرزی استفاده از نیروهای بومی برای تامین امنیت بود و این روند ادامه یافت به نحوی که امروز امنیت این مناطق توسط برادران اهل سنت و شیعه ایجاد می شود. به گزارش یاشهید ، سردار سرتیپ پاسدار عبدالله عراقی جانشین […]

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: طرح شهید شوشتری برای ایجاد امنیت پایدار در مناطق مرزی استفاده از نیروهای بومی برای تامین امنیت بود و این روند ادامه یافت به نحوی که امروز امنیت این مناطق توسط برادران اهل سنت و شیعه ایجاد می شود.

به گزارش یاشهید ، سردار سرتیپ پاسدار عبدالله عراقی جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه در نشست خبری خود که به مناسبت پنجمین سالگرد شهادت سرلشکر پاسدار نورعلی شوشتری و شهدای وحدت در ستاد نیروی زمینی سپاه برگزار شد گفت: در بحث امنیت ملی، هر کشوری مولفه‌های خاص خود را دارند؛ در ایران یکی از این مولفه‌های قدرت وجود نیروهای مسلح و مقتدر در سراسر کشور بوده و هست.

وی افزود: بعد از پایان هشت سال دفاع مقدس نیروهای مسلح و به ویژه نیروی زمینی سپاه در غرب و شمال غرب کشور همواره در پی ایجاد امنیت پایدار بوده اند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه یکی دیگر از مولفه های قدرت مدارای قومی و مذهبی است ادامه داد: کشور ما از قومیت ها و مذاهب مختلف و متنوعی برخوردار است از این رو باید به نحوی رفتار شود که این قومیت ها خود حافظ امنیت پایدار در کشور باشند.

سردار عراقی تصریح کرد: طرح شهید شوشتری برای ایجاد امنیت پایدار در مناطق شمال غرب و جنوب شرق کشور استفاده از نیروهای بومی برای تامین امنیت بود و این روند ادامه یافت به نحوی که امروز امنیت این مناطق توسط برادران اهل سنت و شیعه ایجاد می شود.

وی توضیح داد: با کمک طوایف، سران طوایف و مولوی‌های این مناطق و همچنین با سازماندهی نیروهای حوزه سرزمین این حوزه، امنیت پایدار را در این مناطق شاهد هستیم.

سردار عراقی با اشاره به خدمات نیروی زمینی سپاه برای حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی گفت: نیروی زمینی سپاه با وجود گذشت حدود سه دهه از دفاع مقدس همچنان مشغول انجام وظایف و دفع توطئه ها و مخاطرات از نظام اسلامی است.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر اهمیت یاد شهدا تصریح کرد: در نیروی زمینی سپاه قصد داریم برای جامع عمل پوشاندن به این تذکر مقام معظم رهبری یادواره ای را برای بزرگداشت فرماندهان نیروی زمینی سپاه برگزار کنیم.

وی اظهار داشت: این یادواره در ساعت 9:30 روز دوشنبه مورخ 28 مهرماه در حسینیه نیروی زمینی سپاه با حضور خانواده های شهدا و آحاد مردم برگزار خواهد شد.

سردار عراقی در پایان با بیان اینکه آقای دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در این یادواره سخنرانی خواهند داشت گفت: در این مراسم از نوای مداح اهل بیت، یادگار دوران هشت سال دفاع مقدس حاج صادق آهنگران نیز بهره مند خواهیم شد.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: