یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۸ آبان ۱۳۹۳
1408

پیکر دو تن از شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) در قم تشییع شد

پیکر مطهر دو تن از شهیدان مدافع حرم حضرت زینب(س) عصر شنبه در قم تشییع و به خاک سپرده شد. به گزارش یا شهید، پیکر شهیدان ‘سید مقبول حسین فاخری’ و ‘سید نقی کاظمی’ دو تن از اتباع افغانستان مقیم قم که در جریان نبرد با تکفیرها با هدف دفاع از بارگاه ملکوتی حضرت زینب (س) […]

پیکر مطهر دو تن از شهیدان مدافع حرم حضرت زینب(س) عصر شنبه در قم تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش یا شهید، پیکر شهیدان ‘سید مقبول حسین فاخری’ و ‘سید نقی کاظمی’ دو تن از اتباع افغانستان مقیم قم که در جریان نبرد با تکفیرها با هدف دفاع از بارگاه ملکوتی حضرت زینب (س) به شهادت رسیدند، بر دوش افغان های مقیم قم و تعدادی از مردم انقلابی، مومن، متدین و شهید پرور این شهر تشییع شدند.

شرکت کنندگان در این مراسم در حالی که بر سر و سینه می زدند، با سر دادن شعارهای ‘مرگ بر آمریکا’ ، ‘مرگ بر رژیم صهیونیستی’ ،’مرگ بر انگلیس’، ‘ مرگ بر آل سعود’ و ‘مرگ بر داعش نامسلمان’ جنایات گروهک تروریستی داعش در کشورهای سوریه و عراق و به شهادت رساندن جمع زیادی از شیعیان و مردم این کشورها را محکوم کردند.

پیکر این دو شهید پس از برگزاری مراسم سوگواری سید و سالار شهیدان تا حرم مطهر حضرت معصومه (س) تشییع و پس از اقامه نماز میت به گلزار شهدای بهشت معصومه قم منتقل و درمیان حزن و اندوه مشایعت کنندگان به خاک سپرده شدند.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: