یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۶ آبان ۱۳۹۳
1970

قائم‌مقام بنیاد شهید با همسر و خانواده شهید عباس بابایی دیدار کرد

همزمان با درگذشت مادر سرلشکر خلبان شهید بابایی، سردار انصاری قائم‌مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه مدیرکل و معاونان بنیاد استان قزوین با خانواده و بازماندگان این مادر بزرگوار دیدار کردند. به گزارش یا شهید، همزمان با درگذشت مادر سرلشکر خلبان شهید بابایی، سردار انصاری قائم‌مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه […]

همزمان با درگذشت مادر سرلشکر خلبان شهید بابایی، سردار انصاری قائم‌مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه مدیرکل و معاونان بنیاد استان قزوین با خانواده و بازماندگان این مادر بزرگوار دیدار کردند.

به گزارش یا شهید، همزمان با درگذشت مادر سرلشکر خلبان شهید بابایی، سردار انصاری قائم‌مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه مدیرکل و معاونان بنیاد استان قزوین با خانواده و بازماندگان این مادر بزرگوار دیدار کردند.

سردار محسن انصاری قائم‌مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن عرض تسلیت به خانواده و بازماندگان مادر خلبان سرلشگر شهید بابایی گفت: این مادر بزرگوار با ایمان و روح بلندی که داشتند، توانستند فرزندان پاک و انقلابی همچون شهید بابایی را تربیت کنند و تحویل جامعه بدهند که موجب تحول در کشور باشند.

سردار انصاری به ویژگی‌های اخلاقی خلبان سرلشگر شهید بابایی اشاره کرد و گفت: این شهید بزرگوار در جوانی وقتی به آمریکا رفت، اصالت خانوادگی و اعتقادات دینی خود را در کشور غربی حفظ کرد که این بیانگر برخوردار بودن ایشان از یک خانواده اصیل و پاک‌دامن است.

قائم‌مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: شهید بابایی از روح بلند و اعتقادات دینی برخوردار بود به‌طوری که درجه، پست و مقام دنیوی نتوانست خدشه‌ای به ایمان او وارد کند. بنیاد شهید و امور ایثارگران در جهت معرفی فضایل اخلاقی و اقدامات مؤثری که شهید بابایی در کشور داشته است، توانسته به نحو مطلوبی در جامعه اقدام کند.

وی با بیان اینکه مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران طبق وظیفه سازمانی و اعتقادی که دارند در خدمت خانواده شهید بابایی هستند، گفت: این خدمات در مقابل اقدامات بزرگ شهید بابایی که در کشور اثرگذار بود، ناچیز بوده است. همچنین نادر نصیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با هماهنگی سایر دستگاه‌های اجرایی برنامه‌ریزی منسجمی در برگزاری مراسم تشییع مادر خلبان سرلشگر شهید بابایی انجام می‌دهند تا بتوانند مراسمی درشان این مادر بزرگوار در قزوین برپا کنند.

سردار انصاری یادآور شد: رئیس‌جمهور و مسئولان کشوری پیام تسلیتی برای درگذشت مادر خلبان سرلشگر شهید بابایی را صادر کرده‌اند که این نشان از مقام والای خانواده شهید بابایی در کشور است.

صدیقه حکمت همسر شهید بابایی در دیدار قائم‌مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه مدیرکل و معاونان بنیاد قزوین با خانواده و بازماندگان مادر سرلشکر خلبان شهید عباس بابایی گفت: قدر بزرگان خانواده را باید دانست چرا که نبود آن‌ها در خانه برای اعضای خانواده سنگین و دشوار است.

وی با بیان اینکه وجود بزرگان در خانه نعمت است، گفت: اعضای خانواده تا آخرین دقایق عمر بزرگ‌ترها تلاش می‌کنند تا بتوانند با مراقب کردنشان، آن‌ها بیشتر در منزل حضور داشته باشد. همه ما باید قدر بزرگ‌ترها به‌ویژه والدین را بدانیم چرا که انسجامی که در خانه وجود دارد با نبودنشان از بین می‌رود.

رئیس سابق شورای اسلامی شهر قزوین افزود: البته این موضوع در خانواده شهید بابایی نیست و همه فرزندان مادر شهید بابایی به نحو شایسته‌ای در حفظ این انسجام تلاش می‌کنند. ایشان  از اعتقادات دینی قوی برخوردار بودند که توانستند فرزندانی همچون شهید بابایی را تربیت کنند.

حکمت در پایان از حضور سردار انصاری قائم‌مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران و نادر نصیری مدیرکل و معاونان بنیاد استان قزوین تشکر کرد و از خدمات بنیاد در خدمات‌رسانی به خانواده شهید بابایی تشکر کرد و گفت: به امید خدا، روح شهید خلبان سرلشگر شهید بابایی و مادرش با شهدای کربلا محشور خواهند بود.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: