یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۸ آبان ۱۳۹۳
1964

رونمایی از نرم افزار شهید «یونس زنگی‌آبادی»

همزمان با نخستین روز از هفته کتاب و کتابخوانی، نرم‌افزار چند رسانه‌ای سردار حاج «یونس زنگی‌آبادی» در جوار گلزار شهدای کرمان رونمایی شد. به گزارش یاشهید، سردار «محمدرضا حسنی‌سعدی» مدیرکل بنیاد شهید استان کرمان با اعلام این خبر گفت: در این نرم‌افزار چند رسانه‌ای 146 قطعه عکس، 286 برگ سند و87 دقیقه فیلم از زندگی‌نامه، وصیتنامه […]

همزمان با نخستین روز از هفته کتاب و کتابخوانی، نرم‌افزار چند رسانه‌ای سردار حاج «یونس زنگی‌آبادی» در جوار گلزار شهدای کرمان رونمایی شد.

به گزارش یاشهید، سردار «محمدرضا حسنی‌سعدی» مدیرکل بنیاد شهید استان کرمان با اعلام این خبر گفت: در این نرم‌افزار چند رسانه‌ای 146 قطعه عکس، 286 برگ سند و87 دقیقه فیلم از زندگی‌نامه، وصیتنامه و دفتر خاطرات این شهید ارائه شده است.

وی افزود: در مرحله اول یک‌هزار و 200 نسخه از این نرم‌افزار تهیه شده تا در مراکز فرهنگی برای فروش عرضه شود و توزیع این نرم‌افزار در سطح کشور در دستور کار بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار گرفته است.

حسنی‌سعدی با اشاره به اینکه کتاب «نخل سوخته» که شامل بخشی از خاطرات و زندگی‌نامه شهید یونس زنگی‌آبادی می‌باشد ودر یک دوره مسابقه کتابخوانی مورد استقبال فراوان قرار گرفت، افزود: مسابقه کتابخوانی «ستاره من» زندگی‌نامه سردار شهید حمید عرب‌نژاد نیز به زودی در استان کرمان برگزار می‌شود.

سردار شهید حاج «یونس زنگی‌آبادی» فرمانده تیپ امام حسین لشکر 41 ثارالله در جریان عملیات کربلای ۵ در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

همچنین به مناسبت هفته کتاب، دست‌اندرکاران عرصه کتاب و کتابخانه‌های کرمان با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.

در این آیین که با عطرافشانی و گلباران قبور مطهر شهدا همراه بود، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمان گفت: بیست و دومین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با تجدید میثاق آرمان‌های شهدا آغاز شده تا برکتی برای کار و جایگاه کتاب و کتابخوانی در کشور باشد.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: