یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۳۰ آبان ۱۳۹۳
2002

دومین یادواره شهدای تدارکات سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) برگزار گردید

به گزارش یاشهید ، صبح پنج شنبه 29 آبان ماه مراسم دومین یادواره شهدای تدارکات سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) با حضور مسئولین لشگری و کشوری ، روحانیون و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در مهدیه شهدای بهشت زهرا(س) برگزار گردید. این گزارش حاکیست : در ابتدا سردار حاج علی نصیرص فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان […]

به گزارش یاشهید ، صبح پنج شنبه 29 آبان ماه مراسم دومین یادواره شهدای تدارکات سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) با حضور مسئولین لشگری و کشوری ، روحانیون و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در مهدیه شهدای بهشت زهرا(س) برگزار گردید.

این گزارش حاکیست : در ابتدا سردار حاج علی نصیرص فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران ضمن خیرمقدم به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ایام فرا رسیدن شهادت امام سجاد (ع) را تسلیت گفتند . در ادامه سردار حاج حسین همدانی فرمانده اسبق لشگر 27 محمد رسول الله (ص) بیان نمود : دفاع مقدس گنجی است که هرچه از آن برداشت کنیم تمام نمی شود ما امروز مشکل فرهنگی داریم اما در دوران دفاع مقدس این مشکلات نبود . غیبت گناه کبیره بود ، دروغ گفتن گناه کبیره بود . رزمندگان اسلام در جبهه ها از هر فرصت استفاده می کردند و قرآن می خواندند چون شهدا امام زادگان عشق بودند.

در پایان این برنامه حاج مجید بادکوبه لحظاتی را به روضه خوانی و مدیحه سرایی پرداختند .

لازم به ذکر است این مراسم به همت سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) و خانه شهید وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ برگزار گردید.

1 2 3 4 5 6 8 9 10 11

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: