یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۵ آذر ۱۳۹۳
1543

پیکر دریابان شهید در رامهرمز تشییع شد

پیکر مطهر استوار دوم شهید ‘محسن بیگدلی’ دریابان شهیدی که در مبارزه با قاچاقچیان سوخت به شهادت رسیده بود روز سه شنبه با حضور مردم شهیدپرور رامهرمز تشییع شد و در روستای قچک این شهرستان به خاک سپرده شد. به گزارش یا شهید، استوار دوم شهید محسن بیگدلی’از ماموران پایگاه دریابانی آبادان عصر یکشنبه هفته جاری […]

پیکر مطهر استوار دوم شهید ‘محسن بیگدلی’ دریابان شهیدی که در مبارزه با قاچاقچیان سوخت به شهادت رسیده بود روز سه شنبه با حضور مردم شهیدپرور رامهرمز تشییع شد و در روستای قچک این شهرستان به خاک سپرده شد.

به گزارش یا شهید، استوار دوم شهید محسن بیگدلی’از ماموران پایگاه دریابانی آبادان عصر یکشنبه هفته جاری به دست قاچاقچیان سوخت در نزدیکی بندر شادگان به شهادت رسید.

پیکر این شهید بزرگوار با حضور مردم همیشه در صحنه آبادان، اروندکنار و رامهرمز، سردار ‘عبداله نظرپور’ فرمانده دریابانی خوزستان و همرزمان شهید از حسینیه ثارالله رامهرمز تا روستای قچک این شهرستان تشییع شد.

امام جمعه اروندکنار در آیین تشییع این شهید گفت: شهدا با ایثار خود موجب افتخار و سربلندی ایران اسلامی شدند.

حجت الاسلام ‘مهدی محمدی پور’ افزود: به واسطه جانفشانی و از خود گذشتگی جوانان ایران اسلامی، جمهوری اسلامی با اقتدار برابر زیاده خواهی ابرقدرت های جهانی ایستادگی می کند.

وی گفت: امروز جوانان ولایتمدار و انقلابی ایران اسلامی با خون خود به جهانیان ثابت کردند همواره آماده دفاع از کشور و ارزشهای انقلاب اسلامی هستند.

حجت الاسلام محمدی پور مقابله با اشرار و قاچاقچیان را دفاع از ثروت کشور دانست و افزود: مرزبانان ایران در خشکی و دریا هوشیاری و آمادگی خود را برای مقابله با اشرار و قاچاقچیان اعلام کرده و شهید بیگدلی نمونه بارز آن است.

شهرستان رامهرمز در 100 کیلومتری شرق اهواز قرار دارد.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: