یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۷ آذر ۱۳۹۳
1548

جشن تولد شهید علیرضا افشار در گلزار شهدا برگزار گردید

not found

به گزارش یاشهید ، صبح پنج شنبه 6 آذرماه مراسم جشن تولد خبرنگار شهید علیرضا افشار با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ و فرمانده نیروی دریایی امیر سیاری و سردار طلایی عضو شورای شهر تهران و خانواده های معظم شهدا با قرائت زیارت عاشورا توسط حاج محمدحسین قنداق سازان در قطعه […]

به گزارش یاشهید ، صبح پنج شنبه 6 آذرماه مراسم جشن تولد خبرنگار شهید علیرضا افشار با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ و فرمانده نیروی دریایی امیر سیاری و سردار طلایی عضو شورای شهر تهران و خانواده های معظم شهدا با قرائت زیارت عاشورا توسط حاج محمدحسین قنداق سازان در قطعه 50 گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار گردید.

این گزارش حاکیست : ۴۰ سال از تولد علیرضا می گذرد و خانواده این شهید سال هاست از همه دعوت می کنند تا برای جشن تولد فرزندش به قطعه ۵۰ ردیف ۱۸ شماره ۴۲ گلزار شهدای بهشت زهرا (س) بیایند. امسال هم مانند سال های گذشته پدر شهید {علیرضا افشار} مراسم جشن ولادت فرزندش را همراه با سالگرد شهادتش که در تاریخ 15 آذرماه بود بر سر مزار این شهید برگزار نمود .

۴آذر ماه ۱۳۵۳ که مصادف بود با میلاد امام رضا (ع) در تهران نوزادی پا به عرصه هستی گذاشت که او را ((علیرضا ))نام نهادند.

علیرضا بعد از سپری کردن دوران طفولیت مقطع ابتدایی را در دبستانهای الوند و شهید معصومی منطقه یک(شمیرانات) و سپس تحصیلات متوسطه را در دبیرستان های شهید مطهری و رسالت در مناطق سه و یک باتمام رساند و موفق به اخذ دیپلم گردید. علیرضا پس از شرکت در کنکور سراسری در رشته کاردانی دامپزشکی واحد چالوس و نوشهر پذیرفته شد و ادامه تحصیل داد تا به کسب مدرک کاردانی دامپزشکی از دانشگاه آزاد نائل گشت سپس جهت خدمت زیر پرچم با درجه ستوانی در خدمت نیروی هوایی سپاه قرار گرفت.

علیرضا به دلیل داشتن روابط عمومی قوی و ارتباط عالی با توده مردم، محیط کار و دوستان و نیز به دلیل اشتیاق به انجام کارهای سخت و هیجانی، بعد از خدمت سربازی در باشگاه خبرنگاران جوان مشغول کار شد. نامبرده ضمن فعالیت گزارش گری با شرکت در کنکور سراسری دانشگاه پیام نور موفق به اتمام تحصیلات عالیه خود در رشته مدیریت گردید. پس از دریافت مدرک کارشناسی همچنان با شور و هیجان به دنبال حرفه خبرنگاری بود و از آنجاییکه شهید افشار علاقه وافری به کسب علم دانش داشت در حین فعالیت شغلی موفق گردید در کنکور سراسری در مقطع کارشناسی ارشد با رتبه بالا به عنوان دانشجوی رشته علوم ارتباطات در دانشگاه علامه طباطبایی تهران پذیرفته شود.

لازم به ذکر می باشد در پایان مراسم مزار این شهید والامقام توسط خانواده های معظم شهدا و ایثارگران گلباران شد.

13 12 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 11

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: