یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۲ آذر ۱۳۹۳
2145

مادر شهید علیرضا شهبازی: از خدا می خواهم که جزء بچه های تفحص قرار بگیرم …

به گزارش یا شهید به نقل از دفاع پرس،مادر شهید علیرضا شهبازی از شهدای تفحص در پنجمین یادواره شهیدان تفحص لشکر 27 محمد رسول الله (ص) گفت: من کوچک همه بسیجیان و رزمندگان هستم و همیشه از خدا می خواهم که من را جزء بچه های تفحص قرار دهد. وی گفت: علیرضا در هنگام رفتن […]

به گزارش یا شهید به نقل از دفاع پرس،مادر شهید علیرضا شهبازی از شهدای تفحص در پنجمین یادواره شهیدان تفحص لشکر 27 محمد رسول الله (ص) گفت: من کوچک همه بسیجیان و رزمندگان هستم و همیشه از خدا می خواهم که من را جزء بچه های تفحص قرار دهد.

وی گفت: علیرضا در هنگام رفتن به مناطق عملیاتی برای تفحص بچه های جنگ با این قول که من را به فکه خواهد برد، مرا جا گذاشت. باید بگویم شهیدان تفحص قهرمان هستند.

وی افزود: من همیشه از ساعت 6/30 ، پنجشنبه هر هفته با حضور در مزار رضا با او درد و دل می کنم و همیشه به خدا می گویم که ” خودت  او را به من دادی و خودت هم او را گرفتی ” .

در ادامه مراسم سردار قاسمی گفت: سناریوی 8 سال دفاع مقدس با ماندن شهیدان در مناطق جنگی به دست خداوند رقم خورد تا سرنوشت این گونه شهیدان به این شکل رقم بخورد.

قاسمی ادامه داد: پس از سالها از پوسیده شدن پیکرهای شهیدان سالم ماندن وصیت نامه یک شهید با مضمون که روز پنجم ماندن در کانال است فدای لب تشنه ات یا حسین پیام ها و حرف های بسیاری برای گفتن دارد.

وی در پایان گفت: مادران چشم انتظار، همچون شمعی در حال آب شدن هستند. این مادران بدانند کسانی دنبال یافتن فرزندان شهیدشان هستند.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: