یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۴ آذر ۱۳۹۳
1448

جانشین رییس عقیدتی سیاسی ارتش: خون شهدا رساترین رسانه است

حجت الاسلام والمسلمین ‘عباس محمد حسنی’ شامگاه روز پنجشنبه درآیین بزرگداشت نهمین سالگرد شهادت اصحاب رسانه و ارتش جمهوری اسلامی ایران در حادثه سقوط هواپیمای c-130 که در مقبره الشهدا قطعه 50 بهشت زهرا(س) برگزار شد، اظهار داشت: در این سانحه کسانی که به قصد انعکاس اقتدار نظام جمهوری اسلامی عازم ماموریت بودند، خبر نخست […]

حجت الاسلام والمسلمین ‘عباس محمد حسنی’ شامگاه روز پنجشنبه درآیین بزرگداشت نهمین سالگرد شهادت اصحاب رسانه و ارتش جمهوری اسلامی ایران در حادثه سقوط هواپیمای c-130 که در مقبره الشهدا قطعه 50 بهشت زهرا(س) برگزار شد، اظهار داشت: در این سانحه کسانی که به قصد انعکاس اقتدار نظام جمهوری اسلامی عازم ماموریت بودند، خبر نخست تمام رسانه های جهان شدند.

به گزارش یاشهید ، وی افزود:مادران، پدران وهمچنین همسران و فرزندان این شهیدان بدانند که اگر خواسته خداوند نبود و این عزیزان لیاقت شهادت نداشتند، هرگز این واقعه پیش نمی آمد و از طرفی پس از 9 سال خانواه ها و دوستداران و کسانی که با این عزیزان همکار بودند، سال به سال به گرمی و باشکوه مجالس یادبود برای ایشان برگزار نمی کردند.

وی با بیان اینکه برای شهید نباید به خانواده آنان و دوستداران شان تسلیت گفت، تصریح کرد: شهادت گوهر گرانبهایی است که نصیب هر انسانی نمی شود و از این رو و برای آرامش قلب خانواده شهیدان، باید بابت کسب مقام والای شهادت و شفاعت آنان، تبریک و تهنیت عرض کرد.

حسنی افزود: اهالی رسانه باید پیام ، شجاعت و صلابت شهدا را برای همگان بازگو کنند و در این سانحه که اصحاب رسانه و نیروهای ارتشی در کنار یکدیگر بودند به عنوان همگرایی و همدلی در امور و وحدت بین اقشار مختلف ارگانها برای خدمت به نظام مقدس جمهوری را بیش از بیش برای بازماندگان و نسل های آینده بیان کنند.

در ادامه این مراسم که خانواده شهدا و اقشار مختلف مردم حضور داشتند، با اجرای برنامه ویژه مداحی و نوحه سرایی و قرائت نام شهدای رسانه و ارتش، طبق روال همه ساله برای یاد و خاطرهریک از شهدا ، توسط فرزندان آنان کبوتری به آسمان رها شد.

در سانحه سقوط هواپیمای سی 130 ترابری ارتش جمهوری اسلامی ایران که 15 آذر 84 از تهران عازم بندرعباس بود، تمامی سرنشینان هواپیما که شامل 94 نفر از اصحاب رسانه و پرسنل ارتش جمهوری اسلامی ایران بودند، به شهادت رسیدند.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: