یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۶ آذر ۱۳۹۳
1423

دشمن از دانشجوی با بصیرت و ولایت مدار هراس دارد

‘حمید علی صمیمی’ روز یکشنبه درحاشیه آیین غبار روبی و عطر افشانی قبورشهدای دانشجو در بهشت زهرا(س) توسط دانشجویان اظهار داشت: ایران اسلامی با داشتن دانشجویان متعهد و استکبارستیز نیازی به بمب اتم ندارد. به گزارش یاشهید، وی افزود: دانشجوی سیاسی روحیه مطالبه گری داشته و با تمام توان از حقوق حقه ملت ایران در […]

‘حمید علی صمیمی’ روز یکشنبه درحاشیه آیین غبار روبی و عطر افشانی قبورشهدای دانشجو در بهشت زهرا(س) توسط دانشجویان اظهار داشت: ایران اسلامی با داشتن دانشجویان متعهد و استکبارستیز نیازی به بمب اتم ندارد.

به گزارش یاشهید، وی افزود: دانشجوی سیاسی روحیه مطالبه گری داشته و با تمام توان از حقوق حقه ملت ایران در تمام عرصه های سیاسی، علمی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی دفاع می کند.

وی با بیان اینکه دانشجویان ایرانی با روحیه استکبار ستیزی جایگاه واقعی دانشگاه را در نظام جمهوری اسلامی به جهانیان نشان دادند، تاکید کرد: فضای دانشگاه در نظام اسلامی فضایی عدالت محور، دینی و پایگاهی برای ساخت تمدن بزرگ اسلامی و ایرانی است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ تصریح کرد: یکی از رسالت های مهم دانشگاه ها را که از تاکیدات مقام معظم رهبری نیز است تولید علم و بومی سازی علوم است.

صمیمی اظهارداشت: هر قدمی که ما به تولید علم نزدیک شویم به همان میزان دشمنان نظام از ما می هراسند.

وی ادامه داد: 16 آذر یادآور رشادت و جانفشانی دانشجویان این جویندگان علم و دانش در مبارزه با استکبار است، روزی که اگرچه صفحه های تاریخ بر روی آن انباشته شده است ولی هرگز فراموش نمی شود و دانشجویان امروز این راه در مسیری به نام جهاد علمی دنبال می کنند.

بمناسبت 16 آذر روز تعدادی از دانشجویان کارمند بنیاد شهیدتهران بزرگ  صبح امروز مزارشهدای دانشجو راغبار روبی،عطرافشانی و گلباران کردند.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: