یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۹ آذر ۱۳۹۳
1490

مادرشهیدان بیرامی به فرزندان شهیدش پیوست

مادرشهیدان مهدی و مسعود بیرامی شامگاه سه شنبه به دلیل عارضه قلبی و کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست. به گزارش یاشهید، ‘ شهربانو بخشی زاده ‘ 81 ساله طی یک ماه گذشته به علت عارضه قلبی در بیمارستان فیروزآبادی شهرری بستری و تحت مراقبت های ویژه قرار داشت. مادر […]

مادرشهیدان مهدی و مسعود بیرامی شامگاه سه شنبه به دلیل عارضه قلبی و کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

به گزارش یاشهید، ‘ شهربانو بخشی زاده ‘ 81 ساله طی یک ماه گذشته به علت عارضه قلبی در بیمارستان فیروزآبادی شهرری بستری و تحت مراقبت های ویژه قرار داشت.

مادر شهیدان بیرامی پس از سالها تحمل فراق فرزندانش شامگاه سه شنبه پس از 27 روز که در حالت کما قرار داشت در بخش آی سی یو بیمارستان فیروزآبادی دعوت حق را لبیک گفت.

پیکر مطهر مادر شهیدان مهدی و مسعود بیرامی قرار است صبح روز پنجشنبه 20 آذر ماه از مقابل منزلش در سیزده آبان تشییع و در قطعه صالحین آرام بگیرد.

شهربانو بخشی زاده متولد سال 1312 در شهر مهاباد از توابع اردستان و در خانواده مذهبی و متدین چشم به جهان گشود.

شهید مهدی بیرامی با شرکت درعملیات مقدماتی والفجر درمنطقه شهرهانی و در سال 1361 به درج رفیع شهادت نایل شد.

همچنین اسدالله بیرامی پدر شهیدان بیرامی نیز به دلیل فراق فرزندنش در سال 1364 دعوت حق را لبیک گفته و در جوار فرزند شهید دفن می شود.

براساس این گزارش دیگر فرزند این خانواده ‘مسعود بیرامی’ نیز پس از شرکت درعلمیات های متعدد درعملیات مرصاد به شدت مجروح و شیمیایی می شود که پس از سالها تحمل درد و رنج جانبازی و مسمومیت شیمیایی در سال 1390 به همرزمان شهید خود می پیوند.

همچنین از این خانواده شهید دو دختر و یک پسر به یادگار مانده است.

 

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: