یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۳ آذر ۱۳۹۳
1443

پیام حجت الاسلام شهیدی در پی درگذشت مادر ۴ شهید بحرینی

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید در پی درگذشت «میاسه غالیه زاد» مادر شهیدان حمیدرضا، عبدالرسول، عبدالوهاب و عبدالزهرا بحرینی پیام تسلیتی صادر کرد. به گزارش یاشهید، حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد […]

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید در پی درگذشت «میاسه غالیه زاد» مادر شهیدان حمیدرضا، عبدالرسول، عبدالوهاب و عبدالزهرا بحرینی پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش یاشهید، حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید در پی درگذشت «حاجیه خانم میاسه غالیه زاد» مادر شهیدان حمیدرضا، عبدالرسول، عبدالوهاب و عبدالزهرا بحرینی پیام تسلیتی صادر کرد که در آن آمده است:

در مکتب صبر زینب مجاهدت به شکیبایی و صلابت در سرافرازی است. مشق این عاشقی و مشی این تعالی، نشان افتخاری بر سینه جمله مادران معزز شهداست. از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبر بانوی ماجده و مؤمنه، حاجیه خانم میاسه غالی زاد مادر بزرگوار شهیدان معظم بحرینی ادای احترام می‌کنم و از درگاه کرم کردگار علو درجات را برای ایشان مسألت دارم. امید که به فضل الهی در جوار فرزندان شهیدش مشمول مغفرت و قرین رحمت ربوبی گردند.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: