یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۸ دی ۱۳۹۳
646

12دی‌ماه؛ برگزاری دومین یادواره ۱۵۰ شهید گردان ۸ سپاه تهران

رئیس ستاد کنگره شهدای لشکر ۱۰ و رئیس یادواره شهدای گردان هشت سپاه از برگزاری دومین یادواره ۱۵۰ شهید گردان هشت سپاه تهران (الحدید) خبر داد و گفت: این یادواره جمعه ۱۲ دی‌ماه در لانه جاسوسی برگزار می‌شود. به گزارش یاشهید، اکبر باقری دولابی، رئیس ستاد کنگره شهدای لشکر 10 و رئیس یادواره شهدای گردان هشت […]

رئیس ستاد کنگره شهدای لشکر ۱۰ و رئیس یادواره شهدای گردان هشت سپاه از برگزاری دومین یادواره ۱۵۰ شهید گردان هشت سپاه تهران (الحدید) خبر داد و گفت: این یادواره جمعه ۱۲ دی‌ماه در لانه جاسوسی برگزار می‌شود.

به گزارش یاشهید، اکبر باقری دولابی، رئیس ستاد کنگره شهدای لشکر 10 و رئیس یادواره شهدای گردان هشت سپاه از برگزاری دومین یادواره 150 شهید گردان هشت سپاه تهران(الحدید) خبر داد و گفت: اولین یادواره این شهدا سال گذشته با موفقیت برگزار شد و امسال دور دوم آن را برگزار می‌کنیم.

رئیس ستاد کنگره شهدای لشکر 10 و رئیس یادواره شهدای گردان هشت سپاه با اعلام این خبر ادامه داد: این یادواره روز جمعه دوازدهم دی‌ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در لانه جاسوسی واقع در خیابان طالقانی بعد از خیابان مفتح برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این یادواره با سخنرانی حجت‌الاسلام علی ثمری که خود از نیروهای گردان سپاه بوده است همراه خواهد بود. همچنین بیانیه‌ای در جهت تجدیدمیثاق با آرمان‌ها شهدا و مقام معظم رهبری در این یادواره قرائت می‌شود. بخش دیگری از این مراسم برگزاری میزگردی با حضور فرماندهان و همرزمان باقی مانده از گردان هشت سپاه تهران است که به بیان خاطرات و تاریخچه این گردان پرداخته می‌شود.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: