یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۰ دی ۱۳۹۳
2086

شهدای اقلیت های دینی نماد وحدت پیروان ادیان الهی در دفاع ازکیان ایران اسلامی است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ گفت: شهدای اقلیت های دینی نماد وحدت و همدلی همه پیروان ادیان الهی برای دفاع از کیان ایران اسلامی است. به گزارش یاشهید، ‘حمید علی صمیمی’ به همراه مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) روز چهارشنبه در دیدار با خانواده های شهیدان « ادموند موسیسان» و «هایقان موسیسان» اظهار داشت: […]

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ گفت: شهدای اقلیت های دینی نماد وحدت و همدلی همه پیروان ادیان الهی برای دفاع از کیان ایران اسلامی است.

به گزارش یاشهید، ‘حمید علی صمیمی’ به همراه مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) روز چهارشنبه در دیدار با خانواده های شهیدان « ادموند موسیسان» و «هایقان موسیسان» اظهار داشت: شهدای گرانقدر و عزیز اقلیت های دینی در دوران هشت سال دفاع مقدس نشان داد ایرانیان همواره در کنارهم و بویژه در سختی ها پشتیبان یکدیگر بوده و این درسی مهم و بزرگ برای افرادی که در برخی از کشورها به خاطر اختلافات دینی و قومی اقدام به برادر کشی و جنگ با یکدیگرهستند، می باشد.

وی وحدت و همزیستی همه اقوام ایرانی در کنار یکدیگر به نمایش گذاشتن فرهنگ اصیل و بالای هموطنان ایرانی است، افزود: تحقق اهداف بلند برای ایران جز در سایه وحدت و اتحاد ملی ممکن نیست.

صمیمی دراین دیداربا مادر شهید «ادوموندو» و همسر شهید «هایقان» از شهدای 8 سال دفاع مقدس ضمن تبریک آغاز سال جدید میلادی به خانواده های این شهیدان، از این بزرگواران بخاطر صبر و مقاومتشان قدردانی کرد.

در ادامه این دیدار مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) گفت: نقش اقلیت های دینی که در دوران دفاع مقدس که دوشادوش سایر رزمندگان در مقابل دشمنان ایستاده و از آب و خاک میهن خود دفاع کردند، تاثیرگذار و انکارناپذیر است.

«علی اکبر توکلی نژاد» اظهارداشت: با آغازجنگ تحمیلی، نمایندگان اقلیت های مذهبی درمجلس شورای اسلامی و انجمن ها و موسسات وابسته به آنها با صدور بیانیه هایی، آمادگی ارامنه، آشوریان، کلیمیان و زرتشتیان ایران را برای مشارکت در جنگ، کمک به برادران مسلمان و دفاع از استقلال کشور اعلام کردند.

به مناسبت فرارسیدن آغازسال جدید میلادی مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س)، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ و جمعی معاونان ، مدیران این سازمان با خانواده دو تن از شهدای ارامنه ی دیدار و گفت وگو کردند.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: