یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۹ دی ۱۳۹۳
1647

آیین بزرگداشت شهدای عملیات کربلای 5 برگزار گردید

به گزارش یاشهید ، عصر دیروز پنج شنبه مراسم بزرگداشت یاد و خاطره دلاور مردان عملیات کربلای 5 با حضور حاج محمد کوثری نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی و یکی از یادگاران جنگ به همراه رزمندگان لشگر ده سیدالشهدا(ع) و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در قطعه 40 یادمان […]

به گزارش یاشهید ، عصر دیروز پنج شنبه مراسم بزرگداشت یاد و خاطره دلاور مردان عملیات کربلای 5 با حضور حاج محمد کوثری نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی و یکی از یادگاران جنگ به همراه رزمندگان لشگر ده سیدالشهدا(ع) و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در قطعه 40 یادمان لشگر 27 محمدرسول الله(ص) برگزار گردید.

این گزارش حاکیست : حاج محمد کوثری ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) بیان نمود :  استکبار جهانی به رهبری آمریکا و رژیم صهیونیستی قصد دارند از طریق گروهک های تکفیری و ایجاد تفرقه و نفاق میان مسلمانان، اسلام ناب محمدی(ص) را از بین ببرند.

وی با اشاره به مقاومت جهان اسلام در برابر این ترفند شوم استکبار، اظهار کرد: مردم مسلمان سوریه و عراق به رهبری علمای اسلامی با تمام توان در برابر گروهک های تکفیری و تروریستی دست نشانده استکبار ایستاده و راه خود را تا نابودی کامل این تروریست ها ادامه خواهند داد.

کوثری ادامه داد: ایستادگی و مقاومت مردم عراق و سوریه با الگوگیری از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و دوران دفاع مقدس، شکست های سنگینی را به استکبار جهانی و گروهک های تروریستی تحمیل کرده است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به روحیه استکبار ستیزی مسلمانان به ویژه مردم کشورهای عراق و سوریه، تصریح کرد: دشمنان اسلام هیچگاه تصور نمی کردند که با چنین مقاومتی از ناحیه مردم مواجه شوند.

کوثری تاکید کرد: تروریست های داعش وقتی با درهای بسته کشورهای خود مواجه شدند و دیدند که دیگر در وطن خود جای ندارند بر آن شدند تا به کشور عربستان رفته و با حمایت های مالی این رژیم، به مردم دیگر کشورهای مسلمان منطقه حمله کنند.

وی اظهار کرد: برهمین اساس یقین داریم آتش گروهک تروریستی داعش به زودی دامن عربستان سعودی و استکبار جهانی را نیز خواهد گرفت.

وی در خصوص عملیات کربلای پنج نیز گفت: این عملیات در شب نوزدهم دی ماه سال 65 در منطقه شلمچه آغاز و در جریان این عملیات با رشادت و ایستادگی رزمندگان اسلام، شکست سنگینی به دشمنان اسلام تحمیل شد.

لازم به ذکر می باشد در ادامه مزار شهدای عملیات کربلای 5 توسط خانواده های معظم شهدا و ایثارگران گلباران و عطرافشانی شد.

3

1 2 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: