یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۶ دی ۱۳۹۳
1431

ابوترابی فرد:شهدا مسیر سعادت و عزتمندی مردم ایران اسلامی را هموار کردند

نایب رییس و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: شهدا با نثار خون خود در دفاع از نظام اسلامی مسیر سعادت و عزتمندی ملت ایران را هموار کردند. به گزارش یاشهید ، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسن ابوترابی روز پنجشنبه در آیین پنجمین یادواره 1200 شهید منطقه 18 تهران که با […]

نایب رییس و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: شهدا با نثار خون خود در دفاع از نظام اسلامی مسیر سعادت و عزتمندی ملت ایران را هموار کردند.

به گزارش یاشهید ، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسن ابوترابی روز پنجشنبه در آیین پنجمین یادواره 1200 شهید منطقه 18 تهران که با حضور برخی از مسوولان دستگاههای اجرایی، خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران و اقشار مختلف مردم درمحل سالن مهدیه بهشت زهرا (س)برگزارشد، اظهارداشت: اقتدار، امنیت و حیات سیاسی، علمی، اجتماعی و دفاعی امروز ایران اسلامی دردنیا به وجود حیات طیبه شهدا است.

وی با اشاره به اینکه شهدا زنده اند و نزد خدای خود روزی می خوردند، افزود: خانواده شهدا ، ایثارگران و آزادگان و جانبازان از جمله عوامل موثر در حفظ شجره طیبه انقلاب اسلامی هستند و اگر خون شهدا نبود این انقلاب ثمره ای نداشت و امروز ملت ایران بدین جایگاه عالی نمی رسید و بر قلل رفیع جهانی نمی ایستاد.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری واسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عزت و سربلندی ملت های لبنان، عراق و سوریه تنها به برکت خون شهدای آنان است، تصریح کرد: بیش از این رژیم صهیونیستی که تا دیروز دم از پیروزی در جنگ شش روزه خود با اعراب می زد، امروز به برکت خون شهدا مقاومت در جنگ های 33 ، 22 و 11 روز با ملت لبنان با خفت و خاری با شکست مواجه می شود.

ابوترابی فرد بیان داشت: دشمنان دین خدا با استفاده ابزاری از برخی مزدوران و دست نشانده های تمام سعی و تلاش خود برای ایجاد اختلاف و تفرقه بین امت اسلامی را به کار بسته است.

به گفته وی، مردم کشورهای سوریه و عراق در کنار نیروهای مسلح ارتش در مقابل تمامی قدرت استکبار و رژیم صهیونیستی با تروریست های تکفیری و داعش به مقابله پرداخته و با تمسک به فرهنگ ایثار و شهادت، دشمنان را در گردابی که خود بوجود آورده اند، گرفتارکرده اند.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل سوم و چهارم انقلاب افزود: امروز فرزندان شهدا نیز با عمل به وصایای پدران خود در جبهه علمی توانستند با کسب رتبه های برترعلمی، اختراعات نانو، لیزر، دانش هسته ای و علوم آکادمیک دشمنان نظام اسلامی را شکست دهند.

ابوترابی استقلال و امنیت امروز کشور را به مانند گنبدی آهنین در آسمان جمهوری اسلامی دانست که به گفته بسیاری از کشورهای دنیا ، جمهوری اسلامی ایران از امن ترین نقاط دنیا به شمار می رود که این امر نیز به برکت خون شهدا و وجود پدر و مادر و یادگاران این عزیزان است.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: